۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰
کد خبر: 81973938
T T
۰ نفر
بازديد مداوم اعضاي هيات اجرايي از ستادهاي انتخاباتي بافق

يزد- ايرنا- فرماندار بافق با اشاره به تبليغات انتخاباتي در اين شهرستان گفت: اعضاي هيأت اجرايي به منظور جلوگيري از تخلفات انتخاباتي در سطح اين شهرستان به طور پيوسته از ستاد هاي انتخاباتي نامزدها در سطح شهر بازديد مي كنند.

به گزارش ايرنا سيد مهدي طلايي مقدم روز دوشنبه در جلسه مشترك هيأت هاي اجرايي و نظارت انتخابات شهرستان افزود: تعامل و همراهي بين اعضاي هيأتهاي اجرايي و نظارت و بازرسي موجب تسهيل در جريان برگزاري انتخابات و مديريت هر چه بهتر برنامه ها در راستاي برگزاري انتخاباتي پر شور و با شكوه خواهد بود.
وي تصريح كرد: دست اندر كاران امر انتخابات در تمام هيات هاي اجرايي نبايد هيچگونه خويشاوندي سببي يا نسبي با نامزدها داشته باشند.
وي بي طرفي و قانونمداري در برگزاري انتخابات را مورد تاكيد قرار داد و افزود: در چارچوب قانون با رعايت اصول اسلامي و موازين شرعي و در نظر گرفتن حق الناس مي توان همانند گذشته انتخاباتي مطلوب و در شان نظام جمهوري اسلامي ايران برگزار كرد.
440 نفر در 35 صندوق، آراي مردم شهرستان بافق را جمع آوري مي كنند كه از اين تعداد شعبه اخذ راي 26 شعبه ثابت و بقيه به صورت سيار در اماكن مسكوني حاشيه شهر و روستاهاي اين شهرستان اقدام به ثبت نام و اخذ راي مي كنند.
شهرستان بافق يكي از پنج شهرستان حوزه انتخابيه مهريز است كه پهناور ترين حوزه استان و يكي از گسترده ترين حوزه هاي انتخابيه كشور به شمار مي آيد.
28 نفر در اين حوزه داوطلب نمايندگي مجلس شوراي اسلامي بودند كه با كناره گيري دو نفر از شهرستان بافق و بهاباد اكنون شمار نامزدهاي اين حوزه به 26 نفر تقليل يافت.
هفتم اسفند ماه جاري اين تعداد نامزد انتخاباتي در اين حوزه با هم به رقابت مي پردازند.
بافق با 40 هزار نفر جمعيت در فاصله 110 كيلو متري جنوبشرقي شهر يزد قرار دارد.
7543/ 6197