۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۹
کد خبر: 81974614
T T
۰ نفر
400 هزار بازدید كننده 26 میلیارد ریال خرید از نمایشگاه كتاب سیستان وبلوچستان

زاهدان- ایرنا- مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بازدید400 هزارنفر و خرید 26 میلیارد ریال جمع بندی هفدهمین نمایشگاه كتاب در این استان است.

حسین مسگرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه كتاب سیستان و بلوچستان از 25 بهمن به مدت یك هفته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی زاهدان با عرضه بیش از 50 هزار عنوان كتاب برپا بود.
وی ادامه داد: 450 ناشر استانی و كشوری در 250 غرفه كتاب های خود را در این مدت در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و غیره در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این نمایشگاه امسال با وجود مشكلات مالی مردم با استقبال بسیار مطلوب آنان روبه شد.
مسگرانی افزود: امسال برای نخستین بار به منظور ارتقای كیفی و كمی نمایشگاه كتاب در سیستان و بلوچستان گروه های ارزیابی این اداره كل نظرسنجی از مردم و غرفه داران انجام دادند كه نتایج آن در این بخش ها استفاده می شود.
وی خاطر نشان كرد: امسال همچنین برای نخستین بار در این نمایشگاه آیین تقدیر از برگزیدگان كتاب سال استان، برپایی دیوار مهربانی (یار مهربان) با همكاری شورای شهر زاهدان به منظور كمك به اقشار كم درآمد و برپایی غرفه هایی در قالب اهدا و تبادل كتاب برای رفع نیاز بازدید كنندگان پیش بینی شده بود.
7316 /8005 /6081