۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81974636
T T
۰ نفر

15 نامزد انتخابات در استان كرمان انصراف دادند

۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81974636
15 نامزد انتخابات در استان كرمان انصراف دادند

كرمان - ايرنا - رئيس ستاد انتخابات استان كرمان گفت: تاكنون 15 نفر از نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي در استان كرمان انصراف داده اند.

به گزارش روابط عمومي استانداري كرمان، حميد ذكااسدي روز دوشنبه در گفت و گويي افزود: با انصراف اين افراد، 132 نفر در صحنه رقابت هاي انتخاباتي باقي مانده اند.
وي بيان كرد: سه نفر از نامزدها در استان كرمان قبل از 28 بهمن ماه 94 انصراف دادند كه دو نفر از حوزه انتخابيه بافت، رابر و ارزوئيه و يك نفر از حوزه انتخابيه زرند و كوهبنان بودند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار كرمان گفت: از 28 بهمن ماه 94 نيز تا ديروز /دوم اسفندماه/ هشت نفر انصراف دادند كه دو نفر از حوزه انتخابيه بم، ريگان، فهرج و نرماشير، يك نفر از حوزه انتخابيه زرند و كوهبنان، سه نفر از حوزه انتخابيه سيرجان و بردسير، يك نفر از حوزه انتخابيه شهربابك و يك نفر از حوزه انتخابيه كرمان و راور بودند.
وي اضافه كرد: از ديروز تا امروز نيز چهار نفر انصرافي داشتيم كه يك نفر از حوزه انتخابيه بافت، رابر و ارزوئيه، يك نفر از حوزه انتخابيه رفسنجان و انار، يك نفر از حوزه انتخابيه شهربابك و يك نفر هم از حوزه انتخابيه كهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فارياب و قلعه گنج انصراف داده اند.
رئيس ستاد انتخابات استان كرمان گفت: توصيه ما به نامزدها و هواداران آنها اين است كه در نصب بنرها، پوسترها و عكس هاي تبليغاتي روال قانوني اعلام شده را رعايت كنند.
وي تاكيد كرد: نامزدها و هواداران آنها توجه داشته باشند، تخلفات در فضاي مجازي هم توسط مقامات مسئول پيگيري مي شود و در صورت تخلف طبق موازين قانوني رسيدگي به عمل مي آيد.
ذكااسدي گفت: طي چهار روزي كه از آغاز تبليغات نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي مي گذرد، تبليغات در سطح استان كرمان با رعايت اصول منشور اخلاق انتخاباتي توسط گروه هاي سياسي و شخصيت ها انجام شده و مشكلي گزارش نشده است.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري روز جمعه هفتم اسفند برگزار مي شود.
7440/3028