۳ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۲۸
کد خبر: 81975007
T T
۰ نفر
امام جمعه شهرستان چايپاره: شاهد انتخاباتي پرشور در هفتم اسفند خواهيم بود

اروميه- ايرنا- امام جمعه شهرستان چايپاره گفت: در انتخابات هفتم اسفند ماه شاهد همايش ديگر مردم در پاي صندوق هاي راي و انتخاباتي پرشور خواهيم بود.

حجت الاسلام محمود ابراهيمي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با دعوت مردم براي حضور در انتخابات جمعه اين هفته اظهار كرد: مردم ايران در هفتم اسفند با شور و شوق بيشتر در سر صندوق هاي راي حضور يافته و با راي خود تيري برقلب دشمنان نظام به ويژه استكبار جهاني خواهند زد.
وي با اشاره به فرهنگ والاي مذهبي و اجتماعي ملت بزرگ ايران و شركت گسترده آنها در انتخابات سالهاي گذشته افزود: مردم فهيم ايران همچون گذشته در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت خواهند كرد.
امام جمعه چايپاره گفت: دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، موضوعي مهم و راهبردي براي كشور ما به حساب مي آيد و هر چه در انتخابات مشاركت مردم بيشتر باشد، عظمت و اقتدار نظام در جامعه بين المللي مستحكم تر خواهد شد.
وي در ادامه از مردم خواست با مشاركت گسترده در انتخابات، نماينده خود را با بينش و آگاهي انتخاب كنند و فرد دلسوز، متعهد و مدير و مدبر را روانه مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري كنند.
شهرستان چايپاره در 200 كيلومتري شمال مركز استان آذربايجان غربي واقع است.
براي حضور در رقابت انتخاباتي حوزه انتخابيه خوي و چايپاره 21 نفر تاييد صلاحيت شده اند.
براي اخذ آراي مردم حوزه انتخابيه شهرستان خوي و چايپاره با يك كرسي نمايندگي در خانه ملت، 232 شعبه اخذ راي پيش بيني شده است.
7128/1905