۴ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۴۹
کد خبر: 81975206
T T
۰ نفر

وعده ملي پوش تنيس روي ميز براي مسابقات جهاني

۴ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۴۹
کد خبر: 81975206
وعده ملي پوش تنيس روي ميز براي مسابقات جهاني

تهران - ايرنا - «نوشاد عالميان» ملي پوش تنيس روي ميز ايران قول داد افت چند ساله اخير خود را در مسابقات جهاني جبران كند و به روزهاي اوج بازگردد.

مسابقات جهاني تنيس روي ميز از نهم اسفند ماه در كوالالامپور پايتخت اقتصادي مالزي آغاز مي شود. تيم ملي ايران در مسابقات جهاني مالزي در سيد دو و با تيم هاي تايلند، هلند، كانادا، بلژيك و برزيل هم گروه است.
ملي پوش تنيس روي ميز ايران پس از برگزاري آخرين تمرين تيم ملي براي شركت در مسابقات جهاني مالزي برگزاري اردوي تيم ملي را خوب توصيف كرد و گفت: ملي پوشان با انگيزه بالا در اين اردو شركت كردند.
وي افزود:‌ به جز نيما عالميان كه به دليل مصدوميت جزيي در چند جلسه تمريني شركت نكرد، ساير ملي پوشان با انگيزه و روحيه بالا تمرينات را پشت سر گذاشتند.
ملي پوش تيم ملي تنيس روي ميز ايران گفت: كادر فني زمان كافي براي برگزاري اردو در اختيار نداشت، اما با طراحي تمرينات مناسب بازيكنان را به مرز آمادگي رساندند.
عالميان رقيبان اصلي ملي پوشان ايران را در اين دور از مسابقات در مرحله گروهي بلژيك و برزيل دانست و گفت: ديدارهاي اين دو تيم را در جلسات متعدد با كادر فني آناليز كرده ايم و با نقاط ضعف و قوت اين دو تيم به خوبي آشنا هستيم.
وي افزود: در صورت صعود از گروه خود، در مرحله بعد با تيم هايي چون مجارستان، هند، اسلوواكي و مصر بايد ديدار كنيم و ديدارها در اين مرحله بسيار سخت تر از مرحله گروهي است. در مرحله حذفي براي صعود به سيد يك بايد قدرتمند تر ظاهر شويم.
ملي پوشان ايران در نخستين ديدار خود در چارچوب مسابقات جهاني در كشور مالزي با تيم تايلند ديدار مي كنند.
ورزشي.(5)**9144**1545