۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
کد خبر: 81977176
T T
۰ نفر
ثبت احوال سيستان و بلوچستان تا پايان زمان رأي گيري آماده ارائه خدمات است

زاهدان- ايرنا- مدير كل ثبت احوال سيستان و بلوچستان گفت: ثبت احوال در اين استان روز انتخابات به صورت تمام وقت و تا پايان زمان رأي گيري حاضر و آماده ارائه خدمات هويتي به شهروندان است.

رضا راحت دهمرده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته تمامي ادارات ثبت احوال سيستان و بلوچستان در روز پنجشنبه ششم اسفند تا ساعت 18 و در روز جمعه همزمان با برگزاري انتخابات تا پايان زمان راي گيري به مراجعه كنندگان خدمات ارائه مي دهند.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه همراه داشتن اصل شناسنامه و كارت ملي يا تاييديه شماره ملي شرط حضور در انتخابات است در اين راستا به منظور تسريع در ارائه خدمات و رفاه حال مردم تمام ادارات ثبت احوال استان تا ساعات پاياني روز انتخابات به صورت دو شيفت به عموم مردم خدمات رساني مي كنند.
مدير كل ثبت احوال سيستان و بلوچستان گفت: خدمات هويتي، صدور تاييديه شماره ملي، تحويل شناسنانه و كارت ملي و همچنين ساير استعلامات مرتبط از خدمات ويژه ثبت احوال استان در ايام انتخابات است.
استان سيستان و بلوچستان داراي هشت كرسي در مجلس شوراي اسلامي شامل زابل (زابل، هيرمند، زهك، هامون و نيمروز) دو نماينده، زاهدان 2 نماينده، خاش يك نفر، ايرانشهر (ايرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز) يك نفر، سراوان(سراوان، سيب سوران و مهرستان) يك نفر و چابهار(نيكشهر، كنارك، چابهار و قصرقند) يك نفر است.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند امسال در سراسر كشور برگزار مي شود.
استان سيستان و بلوچستان افزون بر دو ميليون و 700 هزار نفر جمعيت دارد كه يك ميليون و 685 هزار و 760 نفر آنان واجد شرايط راي دادن هستند.
7316/8005/6081