۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۲۱
کد خبر: 81977651
T T
۰ نفر
بكارگيري پنج هزار و 100  نيرو در انتخابات 7 اسفند

بجنورد- ايرنا- فرمانده انتظامي استان با اشاره به اهتمام جدي پليس در تامين امنيت انتخابات، از بكارگيري پنج هزار و 100 نيروي پليس در برقراري امنيت انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار' عليرضا مظاهري' در مراسم صبحگاه كاركنان انتظامي خراسان شمالي ضمن تسليت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، بر پيروي از زندگي اين بزرگ بانوي دو عالم تأكيد كرد و افزود: ما بايد زندگي حضرت زهرا(س) را در تمام مراحل زندگيمان الگو قرار دهيم.
وي با اشاره به اينكه مردم با شركت در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر ثابت كردند همواره در همه صحنه ها پشتيبان ولايت، نظام مقدس جمهوري اسلامي و حافظ ارزشها و دستاوردهاي انقلاب هستند،اظهاركرد: همه اقشار جامعه بار ديگر با حضور پرشور در انتخابات حماسه همدلي را خلق و برگ زريني به افتخارات نظام مي افزايند.
وي با بيان اين كه اين روزها مردم درصدد شناخت نامزد اصلح هستند تا با انتخاب درست و حضور آگاهانه در انتخابات مجلسي مقتدر براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي بسازند، تصريح كرد: شركت و حضور حداكثري در انتخابات بايد همراه با بصيرت و معرفت باشد.
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حضور حداكثري و فرد اصلح در انتخابات، گفت: استكبارستيزي، شجاعت، ولايت پذيري، مقاوم بودن در برابر هواهاي نفساني و ارزش قائل شدن براي خواسته هاي مردم از جمله ويژگي هاي فرد اصلح است.
سردار'مظاهري' برقراري امنيت انتخابات را بزرگترين و مهمترين عمليات ناجا در سال جاري دانست و گفت: نيروي انتظامي اهتمام جدي در برقراري امنيت انتخابات دارد.
وي با اشاره به اين كه اين فرماندهي همه تمهيدات لازم براي برقراري امنيت انتخابات را فراهم كرده است، خاطرنشان كرد: حفاظت، حراست و برقراري امنيت وظيفه اصلي پليس در انتخابات است.
7183/ 1744 /