۵ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۱۱
کد خبر: 81978083
T T
۰ نفر
فرماندار بویراحمد: نمایندگان فرماندار اجازه تخلف از قانون را ندهند

یاسوج - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات بویراحمد گفت: نمایندگان فرماندار این شهرستان در شعبه های اخذ رای اجازه تخلف از قانون را در انتخابات هفتم اسفند امسال ندهند.

محمدكاظم نظری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد امین مردم هستند و باید مقررات را در شعبه های اخذ رای در انتخابات پیش رو رعایت كنند.
وی بیان كرد: نمایندگان فرماندار بویراحمد در شعبه های اخذ رای حق ندارند به فردی در شعب توصیه كرده و یا رای بنویسند زیرا در این صورت هرگونه اقدام خلاف قانون تخلف محسوب می‌ شود.
نظری اظهار كرد: این افراد با آمادگی كامل در شعبه های اخذ رای حاضر شده و برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی تلاش كنند.
وی عنوان كرد: نباید ذهن نمایندگان فرماندار بویراحمد در شعبه های اخذ رای به گونه ای باشد كه آرایی برای كاندیدای خاص جمع آوری كنند.
نظری ابراز داشت: این افراد باید با رای دهندگان در روز انتخابات هفتم اسفند امسال با طمانینه برخورد كرده و آرامش شعبه های اخذ رای را حفظ كنند.
رئیس ستاد انتخابات بویراحمد با تاكید بر اینكه روز رای گیری باید بدون هرگونه تنش و مشكل برگزار شود، افزود: نمایندگان فرماندار بویراحمد در شعبه های اخذ رای به عنوان قابل اعتمادترین افراد باید این اعتماد را پاس بدارند.
نظری گفت: این افراد باید سعی در جلب اعتماد نماینده های كاندیداهای انتخابات پیش رو داشته باشند.
وی بیان كرد: سلامت انتخابات مهم بوده و باید انتخابات هفتم اسفند امسال با آرامش خاطر كامل برگزار شود.
نظری اظهار كرد: نمایندگان فرماندار بویراحمد باید قاطعیت لازم را داشته باشند و در صورت هرگونه تنش موارد را ساماندهی كنند.
وی با اشاره به اینكه چنانچه در انتخابات پیش رو مشكلی در شعبه اخذ رای باشد دو نماینده مستقر می ‌شود، عنوان كرد: بازنشر شعبه بر اساس قانون مهم است و نمایندگان فرماندار بویراحمد ناظر باشند اما حق مداخله ندارند و در صورتی كه اشكالی وجود داشت و وارد بود پیگیری های لازم را انجام دهند.
نظری ابراز داشت: نمایندگان فرماندار بویراحمد در صورت موارد خاص و مهم و مشكلات اساسی با شماره ویژه فرماندار تماس گیرند.
289 شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا پیش بینی شده است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
7535/6162