مشاركت حداكثري مردم موجب تقويت مجالس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري مي شود

سمنان - ايرنا - معاون اداري مالي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سمنان هفتم اسفند را روز مهمي در تاريخ انقلاب اسلامي يادكرد و گفت : حضور حداكثري مردم در انتخابات موجب تقويت مجالس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري مي شود.

سيد كمال موسوي روز چهارشنبه افزود : حضور گسترده مردم و به ويژه جامعه فرهنگ و هنر و فرهيختگان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را گامي مهم در تبعيت از ولايت و تقويت پايه هاي نظام اسلامي است.
وي اظهار داشت: مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي جايگاه مهمي در نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند و حضور و مشاركت حداكثري مردم در انتخابات هفتم اسفند موجب تقويت بيش از پيش اين دو ركن نظام مي شود.
وي با اشاره به نقش جامعه فرهنگ و هنر و فرهيختگان و نويسندگان و نيز فعالان اين بخش در انتخابات و حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي افزود: جامعه فرهنگ و هنر و تشكل هاي مرتبط با هدايت مردم براي انتخاب نماينده اصلح، مي توانند نقش خود را در اين روز بزرگ به خوبي ايفا نمايند.
موسوي با اشاره به بيانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهميت انتخابات و نقش مردم در آن گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند لبيك و بيعت دوباره اي با رهبري معظم انقلاب و تجديد ميثاق با بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) است.
معاون اداره مالي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان با دعوت از هنرمندان، فعالان فرهنگي هنري، خبرنگاران، نويسندگان، مديران و اعضاي انجمن هاي فرهنگي هنري، كانون هاي فرهنگي هنري مساجد براي حضور حداكثري در انتخابات گفت: جمعه اين هفته روز هنرنمايي مردم در پاي صندوق هاي راي و خنثي سازي توطئه هاي دشمنان نظام است.
پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي جمعه هفته جاري برگزار مي شود و مردم اين خطه يك نماينده در مجلس خبرگان رهبري و چهار نماينده در مجلس شوراي اسلامي را با راي خود انتخاب مي كنند.
6026/