۵ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۳۴
کد خبر: 81978114
T T
۰ نفر
دعوت از اهالي فرهنگ و هنر سمنان به حضور حداكثري  در انتخابات هفتم اسفند

سمنان - ايرنا - جانشين مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان اهالي فرهنگ و هنر ، فرهيختگان و انديشمندان حوزه فكر و انديشه، صاحبان قلم ، خبرنگاران و مديران و فعالان انجمن هاي فرهنگي هنري را به حضوري حداكثري در پاي صندوق هاي راي در انتخاب هفتم اسفند دعوت كرد.

دعوت از اهالي فرهنگ و هنر و انديشمندان و صاحبان قلم به حضور حداكثري در پاي صندوق هاي راي




امير هوشنگ باهنر روز چهارشنبه با اشاره به سال همدلي و همزباني دولت و ملت افزود: تاكيد رهبري معظم انقلاب حضور حداكثري مردم در پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي است.
وي جمعه هفتم اسفند را روز لبيك دوباره مردم به نداي رهبري فرزانه نظام در پاي صندوق هاي راي دانست و اظهار داشت: مردم و به ويژه اهالي فرهنگ و هنر و فعالان اين عرصه در اين روز با حضور گسترده در پاي صندق هاي اخذ راي بار ديگر حماسه حضور را رقم زده و با راي خود با حضرت آيت الله خامنه اي تجديد ميثاقي دوباره مي كنند.
باهنر نقش و حضور فعالان فرهنگ و هنر را در اين عرصه مهم و تاثيرگذار خواند و خاطرنشان كرد: در اين عرصه مهم انقلاب اسلامي، اهالي فرهنگ و هنر، خبرنگاران، محققان و پژوهشگران ، روسا، مديران و اعضاي انجمن هاي فرهنگي هنري، موسسات فرهنگي ، موسسات قرآني و كانون هاي فرهنگي هنري مساجد و آموزشگاه هاي آزاد هنري با حضور گسترده در انتخابات عزم راسخ خود را براي حمايت از نظام و حفظ دستاوردهاي انقلاب به نمايش مي گذارند.
جانشين مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان، انتخابات را عرصه مهمي براي دخالت در سرنوشت و انتخاب نمايندگان در دو مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي دانست و گفت: حضور حداكثري و آگاهانه در پاي صندوق هاي راي بسياري از توطئه هاي دشمنان نظام و انقلاب اسلامي را خنثي و موجب تقويت پايه هاي انقلاب مي شود.
پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي جمعه هفتم اسفند همزمان با سراسر كشور در استان سمنان برگزار و مردم اين استان براي انتخاب چهار نماينده در مجلس شوراي اسلامي و يك نماينده در مجلس خبرگان رهبري به پاي صندوق هاي راي مي روند.
6026/