۶ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۳۷
کد خبر: 81978324
T T
۰ نفر
تبليغات نامزدهاي مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي پايان يافت

كرمانشاه - ايرنا - مهلت قانوني تبليغات نامزدهاي مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در 24 ساعت مانده به آغاز انتخابات هفتم اسفندماه، در كرمانشاه و همزمان با سراسر كشور پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ستاد انتخابات كشور پيش از اين مهلت قانوني براي تبليغات نامزدهاي مجلس خبرگان رهبري را از 22 بهمن و مجلس شوراي اسلامي را از 29 بهمن تا ساعت هشت صبح روز ششم اسفند ماه اعلام كرده بود.
با پايان يافتن اين زمان فعاليت هاي تبليغاتي نامزدهاي مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در سطح استان كرمانشاه متوقف شد.
شب گذشته و با نزديك شدن به پايان مهلت تبليغات نامزدهاي خبرگان و مجلس شوراي اسلامي ستادهاي تبليغاتي نامزدها بيشتر از روزهاي گذشته به تبليغ براي نامزدهاي مورد نظر خود پرداختند و پذيرايي از مردم با شربت و شيريني، پخش پوستر و تراكت و ... سعي در جلب آراء مردم داشتند.
در اين ميان نامزدهاي انتخاباتي نيز بيكار ننشستند و با حضور در ستادهاي خود بخصوص در محلات پرتردد آخرين برنامه هاي خود را براي مردم تشريح كردند تا بتوانند شانس موفقيتشان را در انتخابات افزايش دهند.
براي مجلس شوراي اسلامي 101 نامزد تائيد صلاحيت شدند كه با انصراف چهار نفر در حوزه انتخابيه قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب و سه نفر در حوزه انتخابيه كرمانشاه، 94 نامزد براي كسب هشت كرسي مجلس دهم با يكديگر رقابت مي كنند.
براي انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز چهار نامزد براي كسب دو كرسي خبرگان پنجم با يكديگر رقابت مي كنند.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري راس ساعت هشت صبح فردا جمعه (هفتم اسفند) در كرمانشاه و همزمان با سراسر كشور برگزار مي شود.
7458/8066