۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۲۴
کد خبر: 81978988
T T
۰ نفر
فرماندار ري: 90 هزار نفر دست اندركار برگزاري انتخابات در شهرستان ري هستند

شهرري ـ ايرنا ـ فرماندار ويژه شهرستان ري گفت: 90 هزار نفر دست اندركار برگزاري انتخابات در شهرستان ري هستند كه به صورت مستقيم و غيرمستقيم در برگزاري پرشور و بهينه آن مشاركت دارند.

هدايت الله جمالي پور عصر پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا، با بيان اينكه 5 حوزه انتخاباتي در سطح شهرستان ري وجود دارد افزود: در مجموع 436 صندوق راي ثابت و12 صندوق راي سيار در سطح شهرستان آرا مردم را جمع آوري خواهند كرد.
وي در خصوص تمهيدات انديشيده شده براي حفظ نظم و امنيت حوزه هاي اخذ راي و نحوه برخورد با تخلفات و چگونگي گزارش آن گفت: نيروي انتظامي مسول اصلي تامين امنيت و نظم عمومي انتخابات است اما بازرسين محترم ستاد انتخابات ماموريت دارند هر گونه تخلف انتخاباتي را به ستاد انتخابات گزارش دهند.
جمالي پور گفت: به نمايندگان فرماندار در صندوق هاي راي تاكيد شده است تا در مقابل تمام تخلفات حساسيت داشته باشند و با هر گونه تخلف برخورد كنند و مستندات آن را به ستاد براي پيگيري اعلام كنند.
وي در مورد نحوه شمارش آرا پس از اتمام زمان قانوني اخذ راي گفت: بعد از اتمام راي گيري ابتدا آراي مجلس خبرگان رهبري شمارش ميشود و سپس آراي مجلس شوراي اسلامي اما اعلام نتايج پس از تجميع از طريق ستاد مركزي اعلام خواهد شد.
جمالي پور گفت: ملزومات مورد نياز براي شعب اخذ راي براي شهرستان پيش بيني شده است و امروز 5شنبه به عنوان آخرين روز قبل از راي گيري، همه اقدامات لازم براي فردا مرور، بازبيني و بازنگري شده است.
وي با تاكيد بر آمادگي كامل شهرستان ري بر برگزاري يك انتخابات پرشور و حداكثري ابراز اميدواري كرد مردم شريف شهرستان ري هم پاي مردم شريف سراسر ايران اسلامي در جهت منويات رهبر معظم انقلاب و تاكيد رئيس جمهوري حضوري پرشور و حماسي در پاي صندوق هاي راي داشته باشند و بار ديگر برگ زريني بر تاريخ جمهوري اسلامي بيافزايند.
جمالي پور همچنين از مردم شريف شهرستان ري خواست براي برگزاري بهتر و حفظ نظم انتخابات آراي خود را در اوايل وقت به صندوق ها ريخته و اين مهم را به اواخر وقت قانوني موكول نكنند تا شاهد تراكم جمعيت در صندوق ها نبوده و معطل نشوند.
3218 / 6139
۰ نفر