۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۵۳
کد خبر: 81979010
T T
۰ نفر
سه هزار و 500 راي اولي از شهرستان درميان در انتخابات شركت مي كنند

بيرجند - ايرنا - فرماندار درميان گفت: فردا(جمعه) برابر هفتم اسفند سه هزار و 500 راي اولي از اين شهرستان مرزي در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان در اين آزمون ملي شركت مي كنند.

محمد بشيري زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تمام شرايط لازم در اين منطقه مرزي و دارالتقريب خراسان جنوبي براي برگزاري انتخابات با شكوه فراهم است.
وي پيش بيني كرد: بيش از 90 درصد واجدان شرايط حق راي شهرستان كه 57 هزار نفر جمعيت دارد، در انتخابات شركت كنند.
وي اضافه كرد: اين شهرستان همواره در تمامي انتخابات براي حضور حداكثري پيشتار بوده و هست.
وي افزود: در حماسه سياسي هفتم اسفند ماه نيز برادران اهل سنت و تشيع شهرستان با حضور گسترده خود در پاي صندوق هاي راي وحدت و انسجام ملي خود را ثابت خواهند كرد.
وي اظهار كرد: تاكنون تخلف انتخاباتي در شهرستان گزارش نشده است.
فرماندار درميان يادآور شد: فردا(جمعه) مردم اين شهرستان در اولين ساعت راي گيري در پاي صندوق هاي اخذ راي حاضر خواهند شد و با انداختن راي خود به داخل صندوق ها، بار ديگر دشمنان نظام را مايوس خواهند كرد.
به گفته بشيري زاده، در برگزاري انتخابات هفتم اسفند ماه امسال بيش از 600 نفر با ستاد برگزاري انتخابات شهرستان همكاري دارند.
وي از در نظر گرفتن 40 شعبه اخذ راي با 80 صندوق راي در شهرستان خبر داد و گفت: از اين تعداد 30 شعبه روستايي و مابقي شهري است.
وي گفت: نيروي انتظامي شهرستان نيز با آمادگي كامل امنيت انتخابات شهرستان را تامين خواهند كرد.
شهرستان هاي بيرجند، درميان و خوسف يك نماينده در مجلس دارند.
شهرستان درميان با وسعت 5797 كيلومتر مربع از شمال به شهرستان قاينات از جنوب به شهرستان سربيشه و از غرب به شهرستان بيرجند و شرق آن به طول70 كيلومتر با افغانستان مرز مشترك دارد.
شهر اسديه مركز شهرستان مرزي درميان در 105كيلومتري شرق بيرجند قرار دارد.
2047/7556