۶ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۰۸
کد خبر: 81979072
T T
۰ نفر
فرماندار شوش:امنيت انتخابات با همكاري نيروي انتظامي و بسيج تامين شده است

شوش - ايرنا - فرماندار شهرستان شوش با اشاره به همكاري نيروي انتظامي ، سپاه و بسيج در برقراري امنيت انتخابات از محافظان صندوق هاي اخذ راي خواست با رعايت تمامي جوانب نسبت به تامين امنيت شعب اخذ راي تلاش كنند.

به گزارش ايرنا رضا نجاتي عصر پنجشنبه در نشست توجيهي آموزشي ويژه عوامل امنيت شعب اخذ راي در سالن امور تربيتي شوش يكي از وظايف مهم محافظان شعب اخذ راي را برقراري آرامش در شعب عنوان كرد وگفت: عوامل امنيتي و انتظامي ضمن تعامل و همكاري با نماينده فرماندار به عنوان رييس شعبه رعايت نظم را در دستور كار قرار دهند.
وي با تشريح وظايف عوامل برقراري امنيت شعب گفت: حفاظت از صندوق هاي اخذ راي و ايجاد نظم از جمله وظايف عوامل امنيتي شعب مي باشد.
نجاتي در ادامه با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران در بين ساير كشورهاي مدعي دموكراسي با گذشت 37 سال از عمر انقلاب، بيشترين و با كيفيت ترين انتخابات ها را برگزار كرده است گفت: تاكنون انتخابات زيادي در كشور برگزار شده كه با فراز و نشيب هايي روبرو بوده است ولي هيچ يك از اين انتخابات ها با تاخير برگزار نشده است.
وي گفت: امسال نيز به ياري خداوند در روز هفتم اسفند شاهد برگزاري پروژه بزرگ ملي سياسي انتخابات با حضور حداكثري مردم خواهيم بود.
رييس ستاد انتخابات شهرستان شوش گفت:مردم ايران در دوره هاي مختلف با حضور پرشور و حداكثري در پاي صندوق هاي اخذ راي نقشه هاي دشمنان را خنثي كرده و اينبار نيز طعم تلخ شكست را به كام دشمنان خواهند چشاند.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان در 133 شعبه اخذ راي در شوش برگزار مي شود.
حوزه انتخابيه شهرستان شوش داراي يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.
6068/7280