۷ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۴۲
کد خبر: 81979386
T T
۰ نفر
آيت الله اميني راي خود را به صندوق انداخت

قم- ايرنا- عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با شركت در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، راي خود را به صندوق شماره 506 سيار انداخت.

به گزارش ايرنا، آيت الله ابراهيم اميني پس از انداختن راي خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: از مردم ايران مي خواهيم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات شركت كنند و با بصيرت و شناخت به بهترين افراد راي مثبت دهند.
وي افزود: مردم با حضور خود در انتخابات به جهانيان اثبات كنند كه بعد از ساليان سال به نظام اسلامي وفادار هستند و قدرت خود را نشان دهند.
وي به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسئولان نظام توصيه كرد: مردم شريف ايران و مشكلات آن ها را فراموش نكنند، مردم مشكلات اقتصادي، معيشتي و بيكاري دارند، نمايندگان با جديت تمام كاري كنند كه مردم را راضي كنند.
انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 612 شعبه اخذ راي شامل 79 شعبه سيار و 533 شعبه ثابت استان قم در حال برگزاري است.
768 هزار و 730 تن از مردم قم واجد شرايط راي دادن در اين انتخابات هستند كه بايد از ميان 63 نامزد مجلس شوراي اسلامي، سه نامزد اصلح و از ميان سه نامزد مجلس خبرگان نيز يك نامزد اصلح را در قم انتخاب كنند. ك/3
/7408/ 2085/ 6133/