۷ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۵۰
کد خبر: 81979403
T T
۰ نفر
داشتن شماره ملی برای شركت در انتخابات ضروری است

كرج-ایرنا- ستاد انتخابات كشور در اطلاعیه ای داشتن شناسنامه و شماره ملی برای شركت در انتخابات را ضروری اعلام كرد.

به گزارش كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز، به جهت سهولت فرایند ثبت نام رأی دهندگان جهت اخذ رأی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای شركت درانتخابات علاوه بر شناسنامه همراه داشتن شماره ملی نیز ضروری است.
بنا بر این گزارش، هموطنان عزیز دعوت می شود با حضوری آگاهانه و پرشور، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران افزوده و مجریان انتخابات را نیز در هر چه بهتر برگزار نمودن آن یاری نمایند.
تعداد واجدین شرایط رای دادن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اساس اعلام ستاد انتخابات كشور یك میلیون و 480 هزار و 131 نفر است.
دو هزار و 500 نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات در استان البرز تلاش می كنند و یك هزار و 300 ناظر و نماینده نیز از وزارت كشور، فرایند نظارت بر صحت انتخابات را عهده دار هستند.
استان البرز در دو حوزه انتخابیه كرج، فردیس، اشتهارد و آسارا دو نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یك نماینده در مجلس دارد. تعداد نمایندگان استان البرز در مجلس خبرگان رهبری نیز 2 نفر است كه 6 نامزد برای آن رقابت می كنند.
7411/1535