رئيس دادگستري قصرشيرين: دستگاه قضا بصورت ويژه با جرايم انتخاباتي برخورد مي كند

قصرشيرين - ايرنا - رئيس دادگستري قصرشيرين گفت: دستگاه قضا با استقرار دو شعبه رسيدگي به جرايم انتخاباتي در قصرشيرين با جرايم انتخاباتي برابر ضوابط و چارچوب قانوني انتخاباتي برخورد مي كند.

مسعود محمدزاده روز جمعه با حضور در شعبه اخذ راي شماره 2 شهري قصرشيرين در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: خوشبختانه تاكنون تخلف انتخاباتي قابل توجهي در حوزه انتخابيه قصرشيرين صورت نگرفته اما در صورت مشاهده با مرتكبان جرايم انتخاباتي بشدت برخورد مي شود.
وي اظهار كرد: دادستان و اعضاي شوراي تامين نيز در شعبه هاي اخذ راي حضوري فعال و جدي دارند تا در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتي در كمترين زمان ممكن با آن برخورد كنند.
وي بيان كرد: مسئولان و مجريان برگزاري انتخابات امين و حافظ راي مردم هستند و تمام تلاش خود را براي صيانت از آراي مردم و برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند بكار خواهيم گرفت.
رئيس دادگستري قصرشيرين با بيان اينكه خوشبختانه تاكنون مشاركت مردم قصرشيرين در پاي صندوق هاي راي بسيار قابل توجه بوده است افزود: حضور و مشاركت همه جانبه مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي تثبيت و اقتدار نظام اسلامي را به همراه دارد.
محمدزاده خاطرنشان كرد: با توجه به ديني كه بر گردن ما نهاده شده است موظفيم نسبت به حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي، حفظ و صيانت از آراي مردم و برگزاري انتخابات سالم همه توان خود را بكار بگيريم.
وي از مردم شهرستان قصرشيرين درخواست كرد تا در صورت مشاهده هرگونه عمل خلاف قانون از سوي نامزدهاي انتخاباتي و يا هوادارانشان مراتب را به دادگستري شهرستان اطلاع دهند.
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري همزمان با سراسر كشور امروز هفتم اسفند ماه در مركز حوزه انتخابيه قصرشيرين از ساعت 8 صبح روز جاري آغاز شده است.
در حوزه انتخابيه قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب مردم از بين 9 نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي مجاز به انتخاب يك نفر بعنوان نماينده هستند.
در مجموع سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرايي كار برگزاري انتخابات را در201 شعبه اخذ راي در قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب را بر عهده دارند.
قصرشيرين مركز حوزه انتخابيه شهرستان هاي سرپل ذهاب و گيلانغرب است.
در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در شهرستان هاي قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب از مجموع جمعيت حدود 220 هزار نفري اين شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
7079/3012/8066