۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳
کد خبر: 81980185
T T
۰ نفر
آراي ما مسدود كننده راه هاي نفوذ دشمنان است

ايلام - ايرنا - فرمانده سپاه حضرت اميرالمومنين (ع) ايلام گفت: تك تك آراي افراد واجد راي ايجاد كننده وحدت ملي و راهي براي مسدود كردن نفوذ دشمنان نظام به ويژه آمريكا و انگليس در كشور است.

سردار صادق حسيني پس ازانداختن راي خود در شعبه مستقر در دانشگاه علوم پزشكي ايلام در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهاركرد: دراين برهه حساس زماني و مكاني حضور حماسي، پرشور، بانشاط و پررنگ مردم در پاي صندوق هاي راي براي مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري شيوه اي از مبارزه مردم با آمريكا و استكبار است.
وي در خصوص انتخاب آگاهانه نامزدها از سوي مردم افزود: مردم بايد نامزدي را انتخاب كنند كه پايبند به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و نظام، عدالت خواه،اهل مبارزه با دشمنان داخلي و خارجي انقلاب و در راس همه آنها آمريكا و نيز بدور از گرايش هايي چون فساد اجتماعي و اقتصادي باشد.
حسيني يادآور شد: نمايندگان منتخب مردم بايد از ميان افراد متعهد، مومن، بي توجه به امور فاني دنيوي و تهديد و تطميع دشمنان داخلي و خارجي انتخاب شوند و با تفكر اقتصادي برون نگر و درون زا براي تحقق سياست ها و اهداف اقتصاد مقاومتي، رشد و توسعه اقتصاد استان و كشور را از اولويت هاي خود قرار دهند.
حسيني با بيان اينكه مردم براي شناخت بيشتر نامزدها به افراد مومن و صادق مراجعه كنند، تاكيد كرد: ورود نمايندگان سالم، صادق و متعهد به مجلس شوراي اسلامي و نظارت دقيق و قاطع آنها بر عملكرد دولت موجب مي شود كه كشور از دولت و مجلسي سالم، مردم مدار و حامي ولايت و نظام برخوردار باشد.
جانشين فرمانده سپاه حضرت اميرالمومنين (ع) ايلام نيزگفت: شركت در انتخابات به فرموده مقام معظم رهبري يك فريضه و وظيفه ملي و همگاني است و مردم هم در انتخاب فرد اصلح نامزدهاي دقت نظر لازم را داشته باشند.
عبدالصاحب طهماسبي افزود: به اعتقاد رهبري نمايندگان بايد صبورانه در برابر مشكلات و حوادث مختلف سپر بلاي مردم باشند و ضمن تلاش دلسوزانه براي توسعه و تعالي كشور، مرعوب دشمنان داخلي و خارجي نشوند.
وي يادآورشد: هر راي يك نفر، آراي ميليوني را ايجاد مي كند و يك احساس مسئوليت در برابر سرنوشت انقلاب و نظام است و به فرموده رهبري هر كسي كه حتي اگر انقلاب و نظام را قبول نداشته باشد به عنوان يك ايراني با بصيرت و آگاه در شعب اخذ راي شركت كند.
معاون هماهنگ كننده سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام هم گفت: انتخابات نماد اقتدار ايران اسلامي است و راي فرد فرد جامعه ايجاد كننده وفاق ملي و همبستگي كامل مردم و مسئولين با آرمان هاي انقلاب و نظام و بيانگر نگاه با بصيرت و تبلور مشاركت مردم است.
سرهنگ جمال شاه كرمي اظهار كرد: درانتخابات بايد همه آحاد جامعه و حتي خواص نيز علاوه بر شركت پرشور خود، مردم را براي حضور در فرايند انتخابات تشويق كنند تا يك فضاي سرشار از اعتماد و اطيمنان بر جامعه ما حاكم شود.
وي حضور مردم و گروه هاي مختلف را خنثي كننده هجمه هاي دشمنان و تامين كننده امنيت كشور و جامعه دانست و تاكيد كرد: حضور مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري باعث سرشكستگي دشمنان و عزتمندي بيش از پيش مردم ايران مي شود.
استان ايلام با گستره 20 هزار كيلومتر مربعي و حدود 590 هزار نفر جمعيت كه از اين تعداد 434 هزار و 637 نفر واجد شرايط راي هستند داراي سه كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي (دو كرسي حوزه انتخابيه ايلام و يك كرسي حوزه انتخابيه دهلران) و همچنين يك كرسي نمايندگي در مجلس خبرگان رهبري است.
در دو حوزه انتخابيه ايلام و دهلران در مجموع 531 شعبه اخذ راي ثابت و سيار براي جمع آوري آراي مردم اين حوزه ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در نظر گرفته شده كه در هر شعبه يك صندوق ويژه آراي مجلس خبرگان رهبري و يك صندوق ويژه آراي مجلس شوراي اسلامي است.
38 نامزد تاييد صلاحيت شده شامل 31 نفر در حوزه انتخابيه ايلام، چرداول، ايوان، مهران، ملكشاهي و سيروان و هفت نفر در حوزه انتخابيه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره براي كسب سه كرسي نمايندگي مردم استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي و 2 نامزد نيز براي كسب يك كرسي نمايندگي مردم استان در مجلس خبرگان رهبري با هم رقابت مي كنند.
پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي امروز جمعه هفتم اسفند همزمان در سراسر كشور در حال برگزاري است.
7172/6034