تمهيدات امنيتي و قضايي براي مقابله با جرايم انتخاباتي در گيلانغرب فراهم شده است

قصرشيرين - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب گيلانغرب گفت: تمهيدات امنيتي و قضايي براي مقابله با جرايم انتخاباتي در اين شهرستان فراهم شده است.

عباس عبدي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در شهرستان گيلانغرب انتخابات با شور فراوان در حال برگزاري است و با حضور همه دست اندراكاران و مجريان انتخاباتي اين رويداد سياسي با مشاركت گسترده مردم در حال انجام است.
وي اظهار كرد: همسو با برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند دستگاه قضايي نيز وظيفه خود را تاكنون به شايسته انجام داده و قاضي ويژه انتخابات نيز در اين شهرستان آماده رسيدگي فوري به جرائم انتخاباتي است.
وي بيان كرد: در سطح روستاها نيز همكاران دستگاه امنيتي و قضايي براي رسيدگي و صيانت از آرا و شور انتخاباتي مردم حضور يافته اند و مجموعه دادگستري نيز در شوراي تامين شهرستان همراه و كمك كار مجموعه ستاد انتخابات و فرمانداري است.
دادستان عمومي و انقلاب گيلانغرب اضافه كرد: حضور مردم گيلانغرب در پاي صندوق هاي بسيار عالي است و در اين دوره از انتخابات شاهد حلق حماسه سياسي مردم اين شهرستان خواهيم بود.
دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري امروز همزمان با سراسر كشور هفتم اسفند ماه در مركز حوزه انتخابيه قصرشيرين آغاز شده است.
در حوزه انتخابيه قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب مردم از بين 9 نامزد دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي مجاز به انتخاب يك نفر بعنوان نماينده هستند.
در مجموع سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرايي كار برگزاري انتخابات در 201 شعبه اخذ راي در قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب را بر عهده دارند.
قصرشيرين مركز حوزه انتخابيه شهرستان هاي سرپل ذهاب و گيلانغرب است.
در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در شهرستان هاي قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب از مجموع جمعيت حدود 220 هزار نفري اين شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
7079/7398/3012/8066