۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱
کد خبر: 81980858
T T
۰ نفر
افزايش لحظه به لحظه حضور مردم  استان قزوين در شعب اخذ راي

قزوين - ايرنا - با نزديك شدن به زمان پايان انتخابات، شعب اخذ راي در قزوين مملو از جمعيت واجدان شرايط راي شده و در برخي از شعب نيز شاهد صف هاي طولاني راي دهندگان هستيم.

به گزارش عصر ايرنا، براساس اخبار دريافت شده از شعب مختلف اخذ راي سطح شهر قزوين، شهرونداني كه تاكنون آراي خود را به صندوق ها نريخته اند با حضور در شعبه ها در صف راي قرار دارند.
در برخي شعب مانند مساجد محمدرسول الله، جواد الائمه، ولايت، امام حسن عسگري (ع)، چهارده معصوم (ع)، ولي عصر (عج)، موسي بن جعفر (ع)، امام خميني (ره) و مسجد النبي و نيز مدارس نوروزيان، امام علي (ع)، بقيه الله، الزهرا و دهخدا مردم در صف هاي طولاني در انتظار انداختن آراي خود به صندوق ها هستند.
يك هزار و يك شعبه اخذ راي در استان قزوين براي جمع آوري آراي مردم در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري تشكيل شده است.
887 هزار و 164 نفر واجد شرايط راي دادن در استان قزوين هستند كه از اين تعداد در حوزه قزوين، آبيك و البرز 642 هزار و 946 نفر، در شهرستان بوئين زهرا و آوج 118 هزار و 244 نفر و در شهرستان تاكستان 125 هزار و 974 نفر مي توانند در انتخابات اين دوره شركت كنند.
در انتخابات مجلس خبرگان رهبري نيز سه نامزد انتخاباتي براي تعيين دو كرسي مجلس خبرگان رهبري در اين استان با هم به رقابت مي پردازند.
براساس اعلام ستاد انتخابات كشور، زمان راي گيري تا ساعت 20 امشب تمديد شده است.
3013/8054