۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۲۹
کد خبر: 81981067
T T
۰ نفر
مسوولان شهرستان دماوند: حضور در انتخابات تضمين كننده دوام و بقاي حكومت اسلامي است

تهران – ايرنا - مديران و مسئولان شهرستان دماوند با حضور در پاي صندوق هاي راي، بر نقش مردم در تعيين سرنوشت خود تاكيد كرده و معتقدند كه حضور گسترده و پر شور مردم در صحنه خطير انتخابات، متضمن دوام و بقاي حكومت اسلامي است.

به گزارش ايرنا، هفتم اسفند ماه 94 روز بزرگ و سرنوشت سازي براي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي است و مردم فهيم دماوند نيز با حضور يكپارچه خود همچون ديگر شهرها و روستاهاي اين مرز و بوم حماسه اي را خلق كردند كه برگ زرين ديگري بر تارك تاريخ اين كشور شد.
مديران و مسئولان شهرستان دماوند همگام با ديگر اقشار مختلف مردم با حضور در پاي صندوق هاي اخذ راي علاوه بر اجراي وظايف و تكاليف خويش با راي دادن به نامزد مورد نظر، سهم خود را در اين حماسه عظيم به نمايش گذاشتند.
حجت الاسلام محمد علاءالديني امام جمعه دماوند در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه به كسي راي دهيم كه زمينه وحدت، برادري، همدلي و هم زباني و همچنين اتحاد را در مجلس فراهم مي كند، افزود: نماينده مجلس بايد با پيروي از ولايت فقيه، شناخت دشمنان و تحقق اقتصاد مقاومتي در صحن مجلس حضور يافته و براي حفظ آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش كند.
وي با اشاره به اينكه نماينده مجلس بايد نماينده مردم باشد، خاطرنشان كرد: آراي مردم در صندوق هاي اخذ راي پشتوانه محكمي براي نامزد منتخب شده است؛ پس از نامزد انتخاب شده مي خواهيم تا به اهداف و آرمان هاي خود پايبند باشد.
امام جمعه دماوند ادامه داد: از نماينده آينده مجلس در هر حوزه انتخابيه به ويژه دماوند و فيروزكوه نيز مي خواهيم كه بعد از تاييد شدن در راستاي اهداف و آرمان هاي شهدا و نظام مقدس جمهوري اسلامي گام بردارد و در مدت فعاليت خويش در مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اين آرمان هاي حفظ كند.
حجت الاسلام علاءالديني تمكين به قانون را ضروري خواند و گفت: نتيجه انتخابات هرچه باشد، اگر نقد و انتقادي هم وجود دارد از طريق قانون پيگيري شود كه اگر بخواهد غير از اين را دنبال كنند، قطعا مغضوب امت حزب الله و خداوند متعال مي شوند.
رضا طاهر خاني، رييس حوزه فرعي بخش رودهن با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات گفت: ملت ايران با حضور باشكوه خود در انتخابات قلب رهبري را شاد كرده و پيوندي دوباره با ولايت فقيه بستند.
وي با بيان اينكه مردم ايران با حضور خود به دنيا نشان دادند ايران اسلامي در دفاع از آرمان هاي خود تا آخرين نفس ايستاده است، تصريح كرد: مردم شهرستان دماوند همچون ديگر مردم در سراسر ايران اسلامي امروز (هفتم اسفند ماه) با حضور حماسي خود در انتخابات به ايران و ايراني اعتباري دوباره بخشيدند.
بخشدار رودهن به حضور پرشور و پرصلابت مردم ايران در اين حماسه بزرگ تاكيد كرد و گفت: دشمن تصور مي كرد با تبليغات منفي، تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي و ... از رسانه هاي مختلف، در حضور پرصلابت ملت ايران تاثيرگذار است و بدون ترديد انتخابات به نفع آنها رقم خواهد خورد، در حالي كه ملت ايران با حضور شكوهمند خود اهداف آنان را خنثي كردند.
طاهرخاني به اقدامات صورت گرفته در اين حوزه فرعي اشاره كرد و افزود: در سطح بخش رودهن از ماه هاي گذشته تمهيدات لازم براي برگزاري دو انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي انديشيده شد.
وي به شرايط كنوني برگزاري انتخابات در اين حوزه اشاره و اظهار كرد: از ساعات ابتداي اخذ راي تاكنون شاهد حضور چشم گير، مومن، انقلابي و ولايت مدار بخش رودهن در 36 شعبه اخذ راي هستيم و با وجود تمديد شدن زمان انتخابات از اين حضور كم نشده است.
عباس صفري، شهردار دماوند همچنين با اشاره به انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: راي هر فرد به طور قطع در آينده مملكت تاثير گذار است و همه آحاد ملت ايران بايد با حضور در صحنه هاي مختلف سياسي در كشور بر سرنوشت خود سهيم باشند.
وي ادامه داد: اتحاد و همبستگي ملت ايران در برهه هاي گوناگون سياسي در كشور سبب ثبات، بروز و ظهور حماسه هاي سياسي شده و مي شود و سربلندي و عزت مردم ايران اسلامي را به تمام دنيا نشان مي دهد.
صفري خاطرنشان كرد: خداوند را شاكريم كه باري ديگر فرصت انتخاب و تصميم گيري در سرنوشت خويش براي اقشار مختلف مردم فراهم شده و اميد است با توجه به منويات داهيانه مقام معظم رهبري فردي شجاع و مدبر در صحنه حضور يابد و در حوزه تصميم گيري توانمند باشد.
شهردار دماوند با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداري دماوند در بخش پشتيباني بيان كرد: يكي از بخش هاي مهم برگزاري انتخابات، بخش پشتيباني است كه شهرداري دماوند تمامي حمايت هاي خود را براي برگزاري انتخاباتي پرشور و سالم داشته است تا خللي در اين حماسه بزرگ ايجاد نشود.
در حوزه انتخابيه دماوند – فيروزكوه سه هزار و 240 نفر برگزاري انتخابات را به عهده دارند و 324 صندوق در 162 شعبه اخذ راي در اين حوزه انتخابيه مستقر شده است.
حوزه انتخابيه دماوند و فيروزكوه داراي يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است و 23 نفر نامزد اين دوره از انتخابات مجلس هستند.
تهرام/7246//1348
۰ نفر