۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۲:۳۴
کد خبر: 81981178
T T
۰ نفر
فعاليت شعب اخذ راي تا آخرين شركت كننده در البرز ادامه دارد

كرج – ايرنا- رئيس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تا خارج شدن آخرين نفر از متقاضيان دادن راي در شعب اين استان فعاليت مجريان انتخاباتي ادامه خواهد داشت.

حجت الله ملاصالحي شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: مهلت قانوني اخذ راي كه تا ساعت 22 تمديد شده و از اين پس تا خارج شدن آخرين نفر متقاضي ارايه راي در شعب البرز ادامه مي يابد.
وي ادامه داد: اين تصميم با توجه به وجود برخي از متقاضيان ارائه راي در شعب اخذ راي در شش شهرستان استان البرز اتخاذ شده است .
مجموع شعب اخذ رأي استان يكهزارو 137 شعبه اخذ راي تعيين شده كه از اين تعداد 852 شعبه مجموع شعب اخذ رأي ثابت و سيار حوزه انتخابيه شهرستان كرج، اشتهارد و آسارا و 285 شعبه اخذ رأي سيار و ثابت حوزه انتخابيه شهرستان ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد است.
تعداد واجدين شرايط راي دادن براي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري بر اساس اعلام ستاد انتخابات كشور يك ميليون و 480 هزار و 131 نفر است.
دو هزار و 500 نفر از نيروهاي امنيتي و انتظامي براي برقراري امنيت انتخابات در استان البرز تلاش مي كنند و يك هزار و 300 ناظر و نماينده نيز از وزارت كشور، فرايند نظارت بر صحت انتخابات را عهده دار هستند.
8029/1535