۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۲:۴۰
کد خبر: 81981184
T T
۰ نفر
آغاز شمارش آرا در حوزه انتخابیه كاشان و آران و بیدگل

كاشان- ایرنا- با اعلام رسمی پایان زمان رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه 'كاشان و آران وبیدگل' در ساعت 22 شامگاه جمعه، كار شمارش آراء در 297شعبه اخذ رای آغاز شد.

رئیس هیات اجرایی ستاد مركزی انتخابات كاشان و آران و بیدگل در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 229 شعبه اخذ رای از این تعداد مربوط به شهرستان كاشان و 68 شعبه مربوط به آران و بیدگل است.
حمیدرضا مومنیان با اشاره به حضور پرشور مردم كاشان در انتخابات گفت: آرای ماخوذه پس از شمارش در شعب اخذ رای صورتجلسه و به ستاد مركزی انتخابات كاشان ارسال می شود.
همچنین شمارش آرا در 70 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر و 55 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اردستان در پایان ساعت رای گیری آغاز شد.
رای گیری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد و پس از اتمام در ساعت 18 به دلیل ازدحام جمعیت رای دهندگان تا ساعت 22 در شهرستانها و 23 در كلانشهرها از سوی وزارت كشور تمدید شد.
حدود 365 هزار تعرفه رای در حوزه انتخابیه كاشان و آران و بیدگل توزیع شد، این حوزه انتخابیه در مجموع 328 هزار واجد شرایط رای با یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
پیش بینی می شود حدود 70 درصد از مردم حوزه انتخابیه كاشان و آران و بیدگل در این دوره از انتخابات شركت كرده باشند.
حوزه انتخابیه «قمصر، بادرود و قمصر» و «اردستان» هر كدام یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
3009/6021