۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲
کد خبر: 81992085
T T
۰ نفر
كشف بيش از شش هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در تبريز

تبريز - ايرنا - فرمانده انتظامي كلانشهر تبريز گفت: شش هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز توسط ماموران كلانتري 16محققي كشف و ضبط شد.

به گزارش روز يكشنبه پايگاه خبري پليس، سرهنگ 'فرهنگ نوروزي' افزود: در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان و فروشندگان مواد محترقه و به دنبال دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر فعاليت چند نفر در اين زمينه در منطقه اي از تبريز، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران كلانتري 16 محققي با آغاز تحقيقات و انجام يك سري كارهاي اطلاعاتي موفق به شناسايي سه نفر در اين زمينه شدند.
سرهنگ نوروزي اظهار كرد: ماموران با هماهنگي دستگاه قضايي متهمان را دستگير و محل انباشت فروشندگان را مورد بازرسي قرار دادند كه منجر به كشف شش هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز شد.
وي با اشاره به لزوم توجه و نظارت بيشتر والدين بر فرزندان، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي كلانشهر تبريز با اشاره به اهميت آگاه سازي نوجوانان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از اماكن توزيع مواد محترقه، مراتب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليس 110 با پليس در ميان بگذارند.
6120/6183