۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴
کد خبر: 82005135
T T
۰ نفر

بدون زنجیر چرخ به آذربایجان شرقی نروید

۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴
کد خبر: 82005135
بدون زنجیر چرخ به آذربایجان شرقی نروید

تبریز- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به بارش برف در جاده های ارتباطی استان هیچ یك از راه های استان بسته نیست، اما تردد فقط با زنجیر چرخ امكان پذیر است.

سرهنگ جواد ناموران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان قبل از سفر نسبت به بررسی وضعیت تجهیزات ایمنی، چراغ ها و لاستیك های خودروی خود پیش از سفر، اقدام كنند.
وی بر ضرورت رعایت سرعت مطمئن و استفاده از كمربند ایمنی تاكید كرد و گفت: شهروندان در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی شبانه خودداری كنند.
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به طرح نوروزی پلیس گفت: 12 پاسگاه ثابت در كل استان و سه ایستگاه بین راهی از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان است.
وی اضافه كرد: 150 تیم پلیس راه بصورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند كه 120 تیم بصورت گشت خودرویی است.
سرهنگ ناموران ادامه داد: 14 نقطه پرحادثه استان برای جلوگیری از تصادفات رانندگی در این ایام تحت پوشش نیروهای پلیس راه قرار می گیرد.
مناطق مختلف آذربایجان شرقی از ساعاتی قبل شاهد بارش بران و برف است و استان در واپسین روزهای سال 1394 چهره برفی به خود گرفته است.
استان آذربایجان شرقی حدود سه میلیون و 800هزار نفر جمعیت دارد كه نزدیك به یك میلیون و 800هزار نفر آن در كلانشهر تبریز سكونت دارند.
6120/518/ 6042
۰ نفر