۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۴۷
کد خبر: 82059407
T T
۰ نفر

فغانی برای قضاوت درجام جهانی انتخاب شد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۴۷
کد خبر: 82059407
فغانی برای قضاوت درجام جهانی انتخاب شد

ساری- ایرنا- داور بین المللی فوتبال ایران، از انتخابش به عنوان تنها نماینده ایران و یكی از داوران كنفدراسیون آسیا برای قضاوت در جام جهانی فوتبال سال 2018 روسیه خبر داد.

علیرضا فغانی شامگاه دوشنبه درحاشیه دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و مس كرمان در هفته سی وششم رقابتهای لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های كشور در بابل به خبرنگار ایرنا گفت: یك تیم داوری از ایران انتخاب شد وخوشحال هستم كه یك بار دیگر دراین رویداد مهم و معتبر فوتبال شركت می كنم.
وی افزود: ماه گذشته در دوره توجیهی داوران در قطر شركت كردم و در ماه آینده نیز دوره توجیهی كمك داوران در مراكش برگزار خواهد شد.
فغانی درخصوص این پرسش كه دوری این فصلش از رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران واینكه این وضعیت آینده او را به خطر نمی اندازد، گفت: به هرحال من فعالیت خودم را در لیگ یك داشتم .
وی همچنین به انتخاب كمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از تیم داوری او به همراه ' رضا سخندان و محمدرضا منصوری' در فهرست 88 داور، برای قضاوت در مسابقات فوتبال بازیهای المپیك ریو 2016 اشاره كرد.
این داوربین المللی فوتبال ایران درپاسخ به پرسش دیگری كه تا چه زمانی به قضاوت در فوتبال ادامه خواهید داد، افزود:تا زمانی كه توان داشته باشم، داوری خواهم كرد.
تیم های خونه به خونه مازندران ومس كرمان در چارچوب هفته سی وششم رقابتهای لیگ دسته یك فوتبال باشگاه های كشور عصر دوشنبه در بابل به مصاف هم رفتند كه دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
ك/7327/1899/1042
۰ نفر