۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲
کد خبر: 82084880
T T
۰ نفر
سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و كم بینایان ایران انتخاب شد

تهران - ایرنا - هدایت تیم ملی جودو نابینایان و كم بینایان ایران برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیك 2016 ریو به «محمدرضا حاج یوسف زاده» سپرده شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی كمیته ملی پارالمپیك، «خسرو گلكار» پیش از این هدایت تیم ملی جودو نابینایان و كم بینایان ایران را عهده دار بود.
جودو نابینایان و كم بینایان سه سهمیه برای حضور در بازی های پارالمپیك ریو به دست آورده است. تیم ملی جودو نابینایان و كم بینایان ایران در سال گذشته و سال جاری، اردوهای آماده سازی برای حضور در این دوره از بازی ها را برگزار كرده است.
«محمدرضا مظلومی» رئیس فدراسیون نابینایان و كم بینایان گفت: در نشست هایی كه در قالب كمیته فنی كمیته ملی پارالمپیك و فدراسیون جانبازان داشتیم به این نتیجه رسیدیم كه تیم ملی جودو نابینایان نیازمند یك سری تغییرات در كادر فنی است و بر همین اساس تصمیم به انتخاب سرمربی جدید گرفتیم.
وی افزود: این تغییر به نفع تیم است.
بر اساس این گزارش، هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو نابینایان و كم بینایان ایران برای حضور در بازی های پارالمپیك 2016 ریو از روز دوشنبه - امروز آغاز شد.
جودوكاران نابینا و كم بینا كه سه سهمیه پارالمپیك ۲۰۱۶ ریو را به دست آورده اند، تاكنون هفت مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در این دوره بازی ها داشته اند.
هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو نابینان و كم بینایان در شهر قائمشهر برگزار می شود. این اردو تا ۱۲ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
امید جعفری در وزن ۸۱ كیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ كیلوگرم و حمزه ندری در وزن به علاوه ۱۰۰ كیلوگرم سه جودوكار پارالمپیكی ایران هستند.
این نخستین اردوی تیم پارالمپیكی جودو نابینایان و كم بینایان است كه زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده به عنوان سرمربی جدید برگزار می شود.
ورزشی**1545