۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۲
کد خبر: 82086730
T T
۰ نفر
سرمربي تيم ملي فوتسال: بايد با آمادگي كامل راهي جام جهاني شويم

تهران - ايرنا- سرمربي تيم ملي فوتسال ايران، گفت: اميدوارم با حمايت مسوولان فدراسيون و عملي كردن برنامه هاي آماده سازي خوب با بهترين شرايط راهي جام جهاني كلمبيا شويم.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، «محمد ناظم الشريعه» تصريح كرد: تمرينات تيم ملي فوتسال از عصر روز دوشنبه در دانشكده پرديس كرج آغاز شد و تا جمعه ادامه خواهد داشت.
وي افزود: بازيكنان در دو نوبت صبح و عصر تمرينات وزنه، برنامه هاي تاكتيكي و گروهي خود را دنبال مي كنند. از هفته آينده و با آغاز تمرينات در كمپ تيم هاي ملي، فعاليت هاي دفاعي و برنامه هاي ويژه اي كه براي آماده سازي ملي پوشان در نظر داريم را به مرحله اجرا بگذاريم.
ناظم الشريعه در ادامه خاطرنشان كرد: به جز سنگ سفيدي و اسماعيل پور كه با مصدوميت جزئي مواجه هستند، ديگر بازيكنان در شرايط خوبي به سر مي برند و تمرينات خود را با جديت دنبال مي كنند.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران معتقد است كه برگزاري ديدارهاي دوستانه با قزاقستان و كرواسي مي تواند به آمادگي ملي پوشان جواني كه به اردوي تيم ملي ملحق شده اند كمك بسزايي كند.
وي ادامه داد: با توجه به امكانات و شرايطي كه فدراسيون براي ما در نظر گرفته است، ديدار با قزاقستان و كرواسي كمك بسيار خوبي براي آمادگي بازيكنان و تجربه اندونزي جوان است.پيشنهاد برگزاري اين دو بازي را ارائه كرده ايم كه اميدوارم هماهنگ شود تا بتوانيم بهترين استفاده فني را از اين ديدارها ببريم.
وي درباره تورنمنت تايلند و ديدار با ازبكستان گفت: هر چقدر كه ملي پوشان در شرايط مسابقه قرار بگيرند، به آمادگي بالايي مي رسند و اين امر كمك مي كند تا عملكرد بهتري در مسابقات پيش رو داشته باشيم.
سرمربي تيم ملي در پايان گفت: اميدوارم با حمايت هاي مسئولين فدراسيون و كميته فوتسال برنامه هاي خود را به مرحله اجرا برسانيم و با آمادگي كامل به مصاف حريفان خود در رقابت هاي جام جهاني كلمبيا برويم.
تيم ملي فوتسال ايران در جام جهاني 2016 كلمبيا (شهريور ماه سال 95) با تيم هاي اسپانيا، مراكش و جمهوري آذربايجان همگروه است.
ورزشي**3783** 1701