۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۵
کد خبر: 82087196
T T
۰ نفر
معاون استاندار:اطلاع از مقررات استاندارد درتوليد مصالح ساختماني موثراست

بندرعباس- ايرنا- سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري هرمزگان گفت : اطلاع از قانون و مقررات استاندارد ، موجب توسعه يافتن استانداردهاي ملي و بهبود كيفيت مصالح ساختماني توليدي استان شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مسعود دالمن سه شنبه در اولين جلسه كارگروه تخصصي استاندارد سازي و ارتقاء كيفيت كالا و خدمات در هرمزگان اظهار داشت: در حال حاضر قوانين استاندارد در تمام بخش ها وارد شده و تاثيري مطلوب در زندگي مردم برجاي گذاشته است.
وي بيان داشت: استان هرمزگان بر روي نوار زلزله قرار دارد و از همين رو استفاده از مصالح ساختماني استاندارد براي اين استان از اهميتي ويژه برخوردار است.
وي ادامه داد: با توجه به اين شرايط وظيفه كميته استاندارد سازي مصالح ساختماني استان است كه بيش از پيش با اعمال نظارت هاي علمي و فني تلاش خود را به توسعه استانداردها در بحث مصالح ساختماني معطوف نمايد.
دالمن تاكيد كرد: وظيفه تمام دستگاه هاي عضو كارگروه است كه بيش از پيش و با بكارگيري تواني مضاعف در زمينه استقرار استانداردها در جهت توسعه اي پايدار و نظامند همكاري و همراهي لازم را داشته باشند.
مديركل استاندارد هرمزگان نيز در اين نشست به موضوع بندهاي مصوب جلسات قبلي كارگروه اشاره و ابراز اميدواري كرد كه تا پايان خردادماه سال جاري برنامه‏ تعيين شده براي جايگاه‏هاي CNG در استان عملياتي و اجرايي شود.
عيسي باقرزاده همايي افزود: اميدواريم پيگيري وضعيت تجهيزات بازي نصب شده در زمين‏هاي بازي و پارك‏ها، افزايش مدت اعتبار قرارداد بهره‏برداري از شهربازي‏ها و نيز انجام ساير مصوبات قبلي كارگروه با تلاشي مضاعف و در زماني اندك انجام شود.
7198/6048