۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷
کد خبر: 82087590
T T
۰ نفر
دانشور: توجه جوانان به آسيب هاي اجتماعي ضروري است

تهران-ايرنا- عضو شوراي اسلامي شهر تهران باتاكيد بر اين نكته كه توجه جوانان به آسيب هاي اجتماعي ضروري است گفت: جوانان مي توانند با ورود به عرصه فعاليت داوطلبانه و حضور در تشكل هاي مردم نهاد به كاهش آسيب هاي اجتماعي ياري دهند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي خانه شهرياران جوان، فاطمه دانشور در ششمين نشست (عصرانه به وقت جواني) با موضوع جوان و مسئوليت هاي اجتماعي افزود: امروز جوانان به عنوان بازوهاي اجرايي و مديران آينده ساز، ملزم به توجه مسايل اجتماعي و آسيب هاي اجتماعي هستند.
وي با اشاره به اهميت موضوع آسيب هاي اجتماعي گفت: جوانان مي توانند سد محكمي در مقابل پديده كارتن خوابي و اعتياد باشند به اين معني كه با حضور فعال خود در فعاليت هاي اجتماعي و داوطلبانه اعلام آمادگي كنند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت دوره جواني و گذرا بودن اين ايام افزود: براي هر جوان توجه به اين مساله واجب است كه در پي كسب تجربه باشد و ضمن كسب تجربه بتواند به سوي آينده اي بهتر گام بردارد تا نهال جواني را به رويش برساند.
اين بانوي كار آفرين نمونه با اشاره به خاطرات دوره جواني و مشقت كسب موفقيت خود در اين راه گفت: يقينا اگر يك جوان گامي به سوي فردايي بهتر بردارد، با اطمينان مي توانم بگويم كه خداي بزرگ يار او خواهد بود.
دانشور افزود: انتظار روي آوردن همه جوانان به حرفه كار آفريني غلط است زيرا جامعه كنوني ما به حضور همه مشاغل از جمله كارمند و كارگر نياز دارد و صرفا با كارآفريني چرخ هاي صنعت نخواهد چرخيد.
ششمين نشست عصرانه به وقت جواني با حضور فاطمه دانشور عضو شوراي اسلامي شهر تهران به همت خانه شهرياران جوان و مشاركت سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران برگزار شد.
تهرام/7247/1831