۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴
کد خبر: 82092196
T T
۰ نفر
فرماندارتبریز: با پایان بازشماری صندوق ها منتظر اعلام نتیجه شورای نگهبان هستیم

تبریز - ایرنا - فرماندار تبریز اعلام كرد: بازشماری 903 صندوق رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسكو و آذرشهر دیروز پایان یافت و منتظر اعلام نتیجه نهایی ازسوی شورای نگهبان هستیم.

رحیم شهرتی فر روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بازرسان اعزامی از سوی هیات مركزی نظارت پس از پایان بازشماری صندوق های رای، گزارش خود را تنظیم كردند و به تهران بردند.
وی افزود: در این مقطع فقط شورای نگهبان در ارتباط با اعلام نتیجه بازشماری آرا تصمیم گیری می كند.
وی با اشاره به انتشار شایعاتی در رسانه های محلی و فضای مجازی درباره نتیجه بازشماری آرای انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: هر گونه خبر در این باره در حد حدس و گمان است و واقعیت ندارد.
فرماندار تبریز یادآور شد: شورای نگهبان در این باره حرف آخر را می زند.
حوزه انتخابیه تبریز، اسكو و آذرشهر با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت، 6 كرسی در خانه ملت دارد.
در مرحله نخست دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه 2 نفر از مجموع 6 نماینده انتخاب شدند و تعیین تكلیف چهار نماینده دیگر به مرحله دوم موكول شد.
در مرحله دوم انتخابات، علیرضا منادی به عنوان نفر ششم از حوزه انتخابیه تبریز، اسكو برگزیده شد و محمداسماعیل سعیدی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
شكایت سعیدی نسبت به نتیجه انتخابات، بازشماری 15 صندوق را به دنبال داشت كه در نهایت به اعزام نمایندگان هیات مركزی نظارت از تهران به تبریز منجر شد.
518
۰ نفر