۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82129126
T T
۰ نفر
ظرفيت اسكان و پذيرايي از زائران اربعين دو برابر مي‌شود

تهران - ايرنا - رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات از برنامه ريزي براي افزايش دو برابري ظرفيت اسكان و پذيرايي زائران اربعين حسيني امسال خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از ستاد بازسازي عتبات عاليات، حسن پلارك در نشست كميته مشاركت‌هاي مردمي، اسكان و تغذيه اربعين حسيني، گفت: با توجه به استقبال ميليوني زائران از كنگره عظيم اربعين در سال‌هاي گذشته و پيش‌بيني افزايش آن در سالجاري، تصميم گرفته شد امسال نيز با توان بيشتري به ياري مردم عزيز عراق بشتابيم.
رئيس كميته مشاركت‌هاي مردمي، اسكان و تغذيه ستاد اربعين افزود: براي امسال هدف‌گذاري شده است تا ظرفيت اسكان و پذيرايي موكب‌ها، تشكل‌هاي مردمي و نهادهاي دولتي داوطلب براي خدمت به زائران دو برابر افزايش يابد.
پلارك اظهار كرد: براين اساس ستاد اربعين حسيني، اسكان 700هزارنفر در روز در شهرهاي زيارتي، مرزها و مسيرهاي بين راهي را به‌منظور كمك به مردم عزيز عراق در پذيرايي از زائران هدف‌گذاري كرده است.
وي با بيان اينكه ستاد مركزي اربعين حسيني به‌منظور جلوگيري از اتلاف منابع و هدر رفت كمك‌ها و نذورات تصميم بر متمركز كردن امور دارد افزود: براين اساس مسئوليت كميته مشاركت‌هاي مردمي، اسكان و تغذيه مراسم اربعين به ستاد بازسازي عتبات عاليات واگذار شده است.
پلارك گفت: خيران و هموطنان عزيزي كه تمايل به مشاركت در پذيرايي از زائران اربعين حسيني امسال را دارند مي‌توانند كمك‌هاي نقدي خود را به حساب ويژه‌ اين مراسم به شماره 1040 نزد بانك ملي قابل پرداخت در سراسر كشور، واريز كنند.
اجتمام**3377**1933 ** 1569
۰ نفر