۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰
کد خبر: 82137319
T T
۰ نفر
علوی: وزارت اطلاعات پیامكی به روزنامه‌نگاران ارسال نكرده است

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه هیچ پیامك تهدیدآمیز به روزنامه‌نگاران ارسال نكرده و قطعا نفس چنین اقدامی از نظر حرفه اطلاعاتی ، یك اقدام ناشیانه و غیركارشناسانه است.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، سیدمحمود علوی با اشاره موضوعات مطرح شده درباره ارسال یك پیامك تهدید آمیز امنیتی به جمعی از روزنامه نگاران، اظهار داشت: وزارت اطلاعات چنین پیامكی را ارسال نكرده است و بعید می داند كه این پیامك توسط یك مرجع رسمی امنیتی صادر شده باشد، زیرا نفس چنین اقدامی از نظر حرفه اطلاعاتی یك اقدام ناشیانه و غیركارشناسانه است.
وزیر اطلاعات ادامه داد: یك مرجع هوشمند اطلاعاتی ممكن است كه عنداللزوم به یك خبرنگار متخلف تذكر یا هشداری بدهد، ولی به صورت یكجا با تعداد زیادی از خبرنگاران با لحن هشدار تهدیدآمیز سخن نمی گوید.
بر اساس این گزارش، متن زیر، متن پیامكی است كه عصر پنجشنبه هفته گذشته برای بسیاری از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه ارسال شده است.
'هرگونه ارتباط و همكاری با عناصر معاند خارج از كشور از طریق ایمیل، پورتال‌های امن و سایر وسایل ارتباطی عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضائی است. ضروری است ارتباطات خود را قطع نمایید. این پیامك به‌منزله آخرین هشدار امنیتی است'.
سیام **6084 /1449
۰ نفر