۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲
کد خبر: 82138153
T T
۰ نفر
گرت بيل:‌ تيم ولز اعتماد به نفس زيادي بدست آورده است

تهران- ايرنا- ستاره ولزي تيم رئال مادريد در آستانه ديدار برابر پرتغال در مرحله نيمه نهايي جام ملت هاي اروپا (يورو)2016 تاكيد كرد كه تيم ولز در اين رقابتها اعتماد به نفس زيادي به دست آورده است.

به گزارش ايرنا از تارنماي خبري ساكرنت، گرت بيل در آستانه ديدار با رونالدو هم تيمي خود تاكيد كرد كه تمركز او صرفا رويارويي با كريستيانو رونالدو هم تيمي او در رئال مادريد نيست.
بيل گفت كه صعود ولز به نيمه نهايي يورو 2016 به سالها آزار او از طرف هم تيمي هاي باشگاهي اش پايان مي دهد.
مهاجم رئال مادريد هنگام برگزاري تورنمنت هاي مهم معمولا در تعطيلات تابستاني به سر مي برد،‌ ولي اين بار كه ولز چهارشنبه شب در نيمه نهايي يورو 2016 برابر پرتغال به ميدان مي رود، خبري از تعطيلات نيست.
بيل اذعان كرد كه اميدوار است ولز در اين ديدار پيروز شود و در فينال روز يكشنبه در پاريس، به مصاف آلمان و نه فرانسه برود.
بيل گفت: به ياد دارم كه توني كروس هم تيمي من در رئال مادريدي مي گفت ولز در يورو 2016 فقط سه مسابقه دارد. بنابراين خوشحال مي شوم كه او را در ديدار فينال ملاقات كنم.
وي افزود: اين يك شوخي بود. ولي در سالهاي گذشته خيلي آزارهاي زيادي را شاهد بودم.
بيل گفت: وقتي در رده صدم جهان باشيد و هميشه ببازيد، مردم مي گويند شما به جاي دو هفته 9 هفته تعطيلات داريد. بنابراين راه يابي به اين تورنمنت خيلي عالي بود.
شاگردان كريس كولمن امسال تاريخ ساز شدند و به نيمه نهايي يك تورنمنت مهم راه يافتند.
پيروزي 3 بر يك آنان برابر بلژيك در اين رقابتها ، صعود آنها به يك چهارم نهايي جام جهاني سوئد تحت الشعاع قرار داد.
ولي بيل تاكيد كرد كه اين باور در تيم وجود داشت كه مي تواند در مسابقات امسال فرانسه، شگفتي ساز شود.
بيل در اين باره گفت:‌ ما از سطح انتظارات مردم فراتر رفتيم. ولي هميشه باور داريم كه مي توانيم پيش برويم. عملكرد يونان و دانمارك را در گذشته ببينيد، چرا ما نتوانيم اين كار را انجام دهيم.
وي ادامه داد: كيفيت كار تيم بهتر شده است و ما در اين تورنمنت بيشتر رشد كرديم. در ديدار برابر انگليس اشتباهاتمان را در پاس توپ فهميديم.
ولز به همراه گرت بيل در نيمه نهايي يورو 2016 به مصاف پرتغال مي رود. در اين ميان، كريس گانتر به خاطر شركت در اين بازي، مراسم ازدواج برادرش را در مكزيك از دست خواهد داد. جو لدلي هافبك تيم نيز قرار بود روز شنبه ازدواج كند، اين مراسم را به تعويق انداخته است.
بيل كه اطمينان زيادي به صعود ولز به فينال اين رقابتها دارد، برنامه تعطيلات تابستاني خود را تا پايان يورو 2016 به تعويق انداخته است.
وي گفت: كاملا باور دارم كه مي توانيم كاري كنيم. به همين علت برنامه تعطيلاتم از يازدهم ماه ژوئيه و بعد از فينال يورو 2016 شروع مي شود.
بيل خاطرنشان كرد:‌ ما اعتماد به نفس زيادي به ويژه در ديدار برابر بلژيك در مقدماتي يورو 2016 به دست آورديم. احساس كرديم كه مي توانيم تيم هاي بزرگ را شكست دهيم. از دو مسابقه اول برابر اسلواكي و انگليس درسهاي زيادي ياد گرفتيم. ما واقعا از آن زمان تاكنون پيشرفت كرده ايم و اعتماد به نفس زيادي داريم.
ورزشي**1210**1584