۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳
کد خبر: 82143138
T T
۰ نفر
عضوشورای شهرتهران: امیدی به اصلاح مدیریت قالیباف نیست

تهران - ایرنا - رئیس كمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرصت یك ساله باقی مانده از تصدی قالیباف به عنوان شهردار پایتخت گفت: آنچه كه نباید اتفاق می افتاد، رخ داده و دیگر امیدی برای اصلاح مدیریت شهردار تهران نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران رحمت اله حافظی روز یكشنبه در جلسه غیر علنی شورای شهر افزود: آنچه كه نباید اتفاق می افتاد، در سال های گذشته رخ داده كه حاصل آن را در سطح شهر شاهد هستیم و دیگر انتظاری برای اصلاح نداریم.
وی با اشاره به معرفی معاونان جدید شهردار تهران در این جلسه خاطرنشان كرد: بر اساس قانون، شهردار برای انتخاب همكاران خود اختیار دارد و كسی نمی تواند ایرادی به شهردار داشته باشد زیرا وی حق انتصاب مدیران خود حتی بدون مشورت با شورا را دارد.
حافظی با بیان اینكه اشكالی به این انتصابات وارد است افزود: وقتی تغییرات مدیریتی، ناگهانی، در فواصل كوتاه، با حجم بالا و به تعداد زیاد رخ می دهد، بیانگر نبود زیرساخت فكری منسجمی برای انتصابات است.
وی گفت: اگر این زیرساخت وجود داشت، انتخاب افراد با دقت انجام می شد تا نیازی به تغییر مدیران در مدت زمان كوتاه نباشد.
عضو شورای شهر تهران همچنین درگذشت عباس كیارستمی را به جامعه هنری تسلیت گفت و افزود: جمعیتی كه امروز برای بدرقه این هنرمند در خیابان حجاب تجمع كرده اند، شهروندان این كشور هستند كه دیدگاه های خاص خود را دارند و باید متولیان فرهنگی كشور این افراد را به رسمیت شناخته، دغدغه های آنها را بشنوند و مدیریت كنند.
حافظی افزود: مدیریت فرهنگی باید جامع نگر باشد و برای خواسته این افراد ارزش قائل شود.
تهرام/7244/1831
۰ نفر