۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۴
کد خبر: 82176252
T T
۰ نفر
مسابقات قهرماني دووميداني دانش آموزان متوسطه كشور در شهركرد آغاز شد

شهركرد - ايرنا - سي وسومين دوره رقابت هاي ورزشي دووميداني دانش آموزان كشور در مقطع متوسطه اول و دوم روز جمعه در مجموعه ورزشي شهداي دانش آموز شهركرد آغاز شد.

به گزارش ايرنا، معاون تربيت بدني وسلامت اداره كل آموزش وپرورش چهارمحال وبختياري گفت: در اين دوره از مسابقات 483 ورزشكار دو وميداني كار كشوردر قالب 50 تيم در 2 مقطع متوسطه اول ودوم به مدت سه روز با هم به رقابت مي پردازند.
خدايار قاسمپور روز جمعه در حاشيه برگزاري اين مسابقات در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين رقابت ها 28 تيم در مقطع متوسطه اول و22 تيم در مقطع متوسطه دوم حضور دارند و ورزشكاران در17 ماده ورزشي رشته دو و ميداني با هم به رقابت مي پردازند.
نتايج روز نخست دو و ميداني متوسطه اول به شرح زير اعلام شد:
در رشته 100متر 'محمدرضا هژير روشن ' از استان البرز، ' حسن نوبهار' از استان آذربايجان شرقي و 'عليرضا احساني' از استان اصفهان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در ماده 200متر 'محمد رضا شعباني ' از استان گلستان ،' ميلاد ناصح جهان' از استان آذربايجان شرقي و ' محمد باقر محمدي ' از استان قم به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در ماده 400متر ' علي سليماني ' از استان خراسان رضوي ، ' عليرضا اميدي ' از استان فارس و 'مهدي رضايي ' از استان قم به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در ماده 800 متر 'علي مطهر منش ' از استان فارس ، ' امير فرزام صفري ' از استان كرمانشاه و 'هادي مرادي ' از استان اصفهان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در ماده 1500متر'رضا بيگي عامله ' از استان همدان ، 'حميد رضا بشيره' و 'محمد بادافروز' از استان لرستان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در ماده 110متر با مانع 'علي سلامتيان ' از استان قم ، 'حسين اسدي ' از استان يزد و 'محمد حسين رفيعي' از شهر تهران به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
7360/2097/1860
۰ نفر