۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۵
کد خبر: 82176897
T T
۰ نفر
رقابت های پرش با اسب جام نقش جهان در اصفهان پایان یافت

اصفهان – ایرنا - رقابت های پرش با اسب قهرمانی كشور 'جام نقش جهان' پس از سه روز رقابت جمعه شب در اصفهان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در طول این رقابت ها در مجموع 256 شركت كننده در تمامی رده ها از استان های تهران، همدان، قم، فارس، كرمان، البرز و اصفهان حضور داشتند.
در روز سوم این رقابت ها، در رده B بزرگسالان با رقابت 34 سواركار با قهرمانی رامین شهابی با اسب 'فران' از تهران به پایان رسید ودر این بخش محمدحسین مكاری نژاد با اسب 'ایروبیك' و علیرضا بصیری با اسب 'بروكسل' هر دو از اصفهان عناوین دوم و سوم را از آن خود كردند.
در رده O2 مالكین هم در این روز با قهرمانی محمد ولی اله با اسب 'چاپلین' از تهران و كسب مقام دوم توسط محمد كارخانه با اسب 'بلو' از قم همراه بود.
همچنین در دومین روز این دوره از مسابقات سواركاران نونهال و نوجوان و جوان به رقابت پرداختند كه در پایان در رده B نونهالان محمدحسین ژاله با اسب 'دوناریو' از قزوین، امید انتظاری با اسب 'كالینو' از كرمان و ایلیا معنوی با اسب 'دی كوئیم از تهران' , عرشیا اخباریه با اسب ماتریكس از اصفهان رتبه های نخست تا سوم را از آن خود كردند.
همچنین در رده B جوانان تیام بختیاری با اسب 'اسنوبال' از تهران، علیرضا علیرضایی با اسب 'كامان' از تهران و علیرضا رضوی با اسب 'كالین' از تهران جایگاه اول تا سوم را از آن خود كردند.
در ادامه در رده C نوجوانان علی یعقوبی با اسب آپاسای از كرمان، وینا حبیبی با اسب بلك استار از تهران , رضا آزادی پور با اسب پاشا از اصفهان رده های اول تا سوم را كسب كردند.
در رده C جوانان مقام اول توسط علیرضا علیرضایی با اسب كامان از تهران , مقام دوم توسط تیام بختیاری با اسب اسنوبال از تهران و مقام سوم توسط علی فرهمند با اسب باركادی از اصفهان به دست آمد.
رئیس هیات سواركاری استان اصفهان سطح این دوره از مسابقات را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: استقبال تماشاچیان نیز بهتر از دوره های قبل بود.
علی خیراللهی افزود: در ادامه روزهای 20، 21 و 22 مردادماه، جشنواره زیبایی اسب در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.
وی اضافه كرد: این رقابت ها در رنكینگ فدراسیون یك و نیم برابر سایر مسابقات امتیاز دارد.
ت / 6020/ 6022