۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۲
کد خبر: 82177736
T T
۰ نفر
واكنش سرپرست تیم ملی والیبال به شركت نكردن چند ملی پوش در مراسم رژه ریو

ریو - ایرنا - «امیر خوش خبر» سرپرست تیم ملی والیبال ایران روز یكشنبه واكنش ها در خصوص شركت نكردن سه ملی پوش والیبال ایران در مراسم افتتاحیه المپیك 2016 ریو را برای تیم و كاروان اعزامی ایران به بازی های المپیك خطرناك توصیف كرد.

سعید معروف، شهرام محمودی و محمد موسوی سه ملی پوش والیبال ایران شب گذشته در مراسم افتتاحیه بازی های المپیك 2016 ریو شركت نكردند. یكی از ملی پوشان نیز با انتشار عكس و متنی در شبكه های اجتماعی، البته به صورت ضمن دلایل نرفتن خود و دو ملی پوش دیگر را ندادن لباس فرم به سرپرست تیم عنوان كرد.
سرپرست تیم ملی والیبال روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: حضور ورزشكاران در رژه مراسم افتتاحیه الزامی نیست. در مراسم افتتاحیه شب گذشته تعدادی از ملی پوشان از جمله ملی پوشان دوچرخه سواری، بوكس و تنیس نیز حضور نداشتند.
خوش خبر افزود: ممكن است برخی ورزشكاران برای اینكه خسته نشوند در مراسم افتتاحیه شركت نكنند. اما اینكه بخواهیم شركت نكردن در مراسم افتتاحیه المپیك و رژه را به موضوعاتی ارتباط دهیم، اشتباه است.
وی البته گفت: ارتباط میان شركت نكردن چند ملی پوش در رژه مراسم افتتاحیه با موضوع لباس كاروان اشتباهی است كه صورت گرفته است.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان از بازتاب نامناسب مطالب در شبكه های اجتماعی ناراحت هستند و انتظار چنین بازتاب هایی را نداشتند.
خوش خبر با بیان اینكه «مطرح شدن چنین موضوعاتی در این شرایط ، برای تیم و كاروان ایران مثل سم خطرناك است»، گفت: درست است كه لباس من اندازه نبود و نتوانستم در مراسم رژه شركت كنم، اما نمی تواند دلیلی برای حضور نیافتن در رژه باشد.
مراسم افتتاحیه سی و یكمین دوره بازی های المپیك بامداد شنبه در ورزشگاه ماراكانا شهر ریودوژانیرو برگزار شد.
ورزشی(2)**1379**1545
۰ نفر