۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۳۱
کد خبر: 82198576
T T
۰ نفر

شهردار تهران در جمع ملي پوشان پارالمپيكي ايران

۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۳۱
کد خبر: 82198576
شهردار تهران در جمع ملي پوشان پارالمپيكي ايران

تهران - ايرنا - محمد باقر قاليباف شهردار تهران عصر امروز با حضور در كمپ تيم هاي ملي جانبازان و معلولان از تمرينات ملي پوشان اعزامي به بازي هاي پارالمپيك ريو بازديد كرد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان، قاليباف پس از حضور بر مزار شهيد گمنام و اداي احترام به مقام شهداي دفاع مقدس، در نشستي صميمانه با مسئولين فدراسيون ديدار كرد و پس از آن در محل تمرينات تيم هاي ملي بسكتبال با ويلچر، واليبال نشسته بانوان و وزنه برداري حاضر شد و از نزديك در جريان روند آماده سازي اين ملي پوشان قرار گرفت.
شهردار تهران در پايان اين بازديد گفت: آمادگي ملي پوشان جانباز و معلول بيش از حد انتظار است و چه در رشته هاي تيمي و چه در رشته هاي انفرادي با نشاط و غيرت براي بازي هاي پارالمپيك آماده مي شوند و اميدوارم با موفقيت در بازي هاي پارالمپيك پرچم مقدس كشورمان را به اهتزاز درآورند.
وي خاطر نشان كرد: معتقدم حمايت اصلي از اين عزيزان پيش از اعزام بايد صورت بگيرد و هر اقدامي كه از دستمان بربياد براي حمايت از ورزشكاران جانباز و معلول انجام مي دهيم.
قاليباف در خصوص مناسب سازي معابر و اماكن شهري تهران افزود: به نسبت گذشته اصلاح معابر و مناسب سازي شهري با سرعت بيشتري دنبال شده، اما هنوز در اين زمينه عقب هستيم و بايد كار بيشتري صورت بگيرد.
وي گفت: بسياري از ورزشكاران مدال آور به خصوص از جانبازان و معلولان عزيز از همكاران ما در شهرداري هستند و بدين وسيله تلاش كرديم از اين عزيزان حمايت كنيم.
در اين بازديد مرتضي طلايي نايب رئيس شوراي شهر تهران، محمد رضايي رئيس سازمان ورزش شهرداري، سعيد طلوعي شهردار منطقه 7 تهران و حميد استيلي ملي پوش اسبق و پيشكسوت فوتبال، شهردار تهران را همراهي كردند.
پانزدهمين دوره بازي هاي پارالمپيك از 16 تا 27 شهريور به ميزباني كشور برزيل برگزار مي شود و در اين دوره از بازي ها ورزشكاران 176 كشور حضور دارند.
ورزشي(1)**1379
۰ نفر