۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۴۳
کد خبر: 82200202
T T
۰ نفر
هشت روستاي ملاير از نعمت گاز بهره مند شدند

ملاير- ايرنا- همزمان با نخستين روز از هفته دولت، با حضور استاندار همدان و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني، گازرساني به هشت روستاي ملاير افتتاح و عمليات اجرايي گازرساني به هفت روستا نيز آغاز شد.

به گزارش ايرنا معاون مهندسي و اجرايي شركت گاز استان همدان روز سه شنبه در آيين افتتاح گازرساني به روستاي ورچق از توابع بخش مركزي ملاير گفت: به طور همزمان هشت روستاي ملاير با 561 خانوار و 472 انشعاب از نعمت گاز بهره مند شدند كه بيش از 25 ميليارد ريال اعتباري براي گازرساني به اين روستاها هزينه شده است.
مسعود شكوهي اظهار كرد: علاوه بر اين عمليات اجرايي گازرساني به هفت روستاي ملاير نيز به طور همزمان آغاز شد كه 164 خانوار با 276 انشعاب را پوشش مي دهد و 24 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين طرح ها پيش بيني شده است.
وي ادامه داد: از مجموع 208 روستاي ملاير، تاكنون 176 روستا از نعمت گاز بهره مند شدند و عمليات گازرساني به 9 روستاي ديگر نيز در دست اقدام است.
شكوهي با بيان اينكه 99.2 درصد از جمعيت اين شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، بيان كرد: ملاير از شهرستان هاي پيشتاز استان در بهره مندي جمعيت آن از نعمت گاز است.
وي گفت: در هفته دولت امسال گازرساني به 29 روستاي استان همدان با دو هزارو 20 خانوار و اعتبار 157 ميليارد ريال بهره برداري مي رسد.
وي بيان كرد: عمليات گازرساني به 10 روستاي استان همدان نيز در هفته دولت آغاز مي شود كه 227 خانوار را زير پوشش قرار داده و اعتباري بالغ بر 28 ميليارد ريال براي اجراي اين طرح ها پيش بيني شده است.
به گزارش ايرنا شكوهي اضافه كرد: در مجموع در هفته دولت امسال 185 ميليارد ريال طرح گازرساني در بخش روستايي افتتاح خواهند شد.
شهرستان ملاير داراي 208 روستاي داراي سكنه است كه تاكنون 176 روستاي آن از نعمت گاز بهره مند شده اند.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
7528/6993