۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
کد خبر: 82201125
T T
۰ نفر
گردهمایی مدیران برنامه ریزی و توسعه كلانشهرها در رشت گشایش یافت

رشت - ایرنا - هجدهمین گردهمایی مدیران و معاونان برنامه ریزی و توسعه كلانشهرهای كشور از روز چهارشنبه به میزبانی شهرداری كلانشهر رشت در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا این شهر آغاز شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری كلانشهر رشت گفت: این گردهمایی با هدف انتقال تجربه ها، بررسی چالش های مدیریت شهری و یافتن راهكارهای مواجهه با آنها در رشت آغاز شده است.
محمدرضا شیرزاد در حاشیه مراسم آغاز این گردهمایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی میزان تحقق مصوبات پیشین، مسائل و چالش های پیش روی شهرداری ها در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه از برنامه های گردهمایی مدیران و معاونان برنامه ریزی و توسعه كلانشهرهای كشور در رشت است.
وی اظهار داشت: در این گردهمایی مسائل مرتبط با نظام جامع مدیریت شهری، آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها، اقتصاد مقاومتی در حوزه عملكردی شهرداری ها، بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مشترك شهرداری های كلانشهر ها در حوزه تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.
شیرزاد خاطر نشان كرد: كمیسیون معاونان برنامه ریزی و توسعه، كمیته های پنج گانه مدیران شامل كمیته های آمار و تحلیل اطلاعات و ارتباطات، پژوهش و توسعه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش، تشكیلات و بهبود روش ها و كمیته برنامه و بودجه از شركت كنندگان در این گردهمایی هستند.
در مراسم افتتاح این گردهمایی علی نوذرپور معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور و جمعی از اعضای شورای اسلامی كلانشهر رشت حضور داشتند.
گردهمایی مدیران و معاونان برنامه ریزی و توسعه كلانشهرهای كشور به مدت 2 روز در كلانشهر رشت ادامه دارد.
كلانشهر رشت دارای پنج منطقه شهرداری است.
7286/6070
۰ نفر