۵ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹
کد خبر: 82204532
T T
۰ نفر
67درصد جمعيت روستايي  بيله سوار مغان از گاز بهره مند هستند

اردبيل -ايرنا- فرماندار بيله سوار گفت : هم اكنون 67 درصد از جمعيت روستايي بيله سوار مغان از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند.

به گزارش روز جمعه ايرنا، آرام حليم در آيين افتتاح پروژه گازرساني به روستاي ليملي بخش جعفرآباد افزود: هم اكنون 49روستاي شهرستان از نعمت گاز برخوردارند كه از اين تعداد گازرساني25روستاي در دولت تدبير و اميد افتتاح و به بهره برداري رسيده است.
وي بيان كرد: امسال گازرساني به 51روستاي شهرستان به بهره برداري خواهد رسيد و تا پايان سال 96تمام روستاهاي شهرستان از نعمت گاز برخوردارخواهند شد.
عمليات كازرساني روستاي 41 خانواري ليملر با با اعتبار 2ميليارد و 500ميليون ريال و با حجم عمليات 6.5كيلومتر اجرا شده است.
حليم همچنين گفت كه امسال براي اجراي طرح هاي هادي روستاي ليملو 810 ميليون ريال در نظر گرفته شده كه با اجراي اين طرح نيز مسير توسعه اين روستا هموار شود
معززي رئيس شركت گاز شهرستان بيله وسوار ز در اين آيين گفت :در شهرستان 455كيلومتر شبكه گاز رساني انجام شده است و تاكنون 9هزارو100علمك گاز نصب و واگذار شده است.
به گزارش ايرنا ، همچنين بمناسبت هفته دولت ، آسفالت راه روستايي روستاي دميرچي خرابسي بخش جعفرآباد به طول 4.5كيلومتربا اعتبار 11ميليارد ريال باحضور فرماندار بيله سوار و امام جمعه جعفرآبادافتتاح و به بهره برداري رسيد
فرماندار بيله سوار در آيين افتتاح اين پروژه گفت: در سه سال دولت تدبير و اميد،بيش از 25كيلومتر از راههاي روستايي شهرستان با اعتبار 150ميليارد ريال و بيش از 15كيلومتر نيز از جاده هاي اصلي شهرستان با اعتبار 160ميليارد ريال توسط راه و شهرسازي شهرستان، شن ريزي،زيرسازي و آسفالت شده است.
بيله سوار مغان در شمال اردبيل واقع است.
6016