۷ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۰۸
کد خبر: 82206371
T T
۰ نفر
پل مجاور شهرك صنوف قاضی خرم آباد به نام خبرنگار شهید علیرضا حیدریان مزین می شود

خرم آباد – ایرنا - كمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد با درخواست مادر شهیدان علیرضا و غلامرضا حیدریان برای نامگذاری پل مجاور شهرك صنوف قاضی خرم آباد به نام این شهدای والا مقام موافقت كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستم كوشكی رئیس كمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری روز شنبه در آخرین جلسه این كمیسیون در سال سوم فعالیت شورای شهر خرم آباد افزود: با توجه به درخواست مادر شهید علیرضا حیدریان در روز خبرنگار برای نامگذاری یكی از معابر عمومی شهر خرم آباد به نام این شهید والا مقام و قول مساعد شهردار، با هماهنگی به عمل آمده با مادر این شهید پل مجاور شهرك صنوف قاضی خرم آباد به نام شهیدان علی رضا و غلامرضا حیدریان نامگذاری می شود.
وی افزود: شهرك صنوف قاضی جزو محدوده شهر خرم آباد محسوب می شود بنابراین مانعی برای نامگذاری پل مجاور ای شهرك به نام شهیدان غلامرضا و علیرضا حیدریان وجود ندارد.
رئیس كمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد گفت: موسسه فرهنگی مبشر صبح در اقدامی ارزشمند 60 تابلوی منقش به تصویر شهدا را تهیه كرده كه در سطح شهر خرم آباد نصب می شوند.
كوشكی به رضایت نسبی شورای شهر خرم آباد از عملكرد كمیسیون فرهنگی اشاره كرد و گفت: امیدواریم با انتخاب هیات رئیسه جدید شورای شهر خرم آباد و انتخاب روسای كمیسیون های تخصصی كمیسون فرهنگی بتواند روند قابل خود را در دور جدید نیز ادامه دهد.
گفتنی است؛ در این جلسه بر اساس پیشنهاد فرماندار خرم آباد و مدیر كل حج و زیارت لرستان با نامگذاری میدان در دست ساخت مجاور بلوار حج به نام شهدای منا موافقت شد. همچنین نامگذاری تقاطع غیر همسطح بهارستان به نام شهید زنده سید نورخدا موسوی جانباز بالای 70 درصد از دیگر نامه های قرائت شده در این جلسه بود كه با علت نامگذاری این طرح به نام یكی دیگر از شهدا با آن موافقت نشد.
7266/6001