۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82206763
T T
۰ نفر

كشف 295 كیلو و 900 گرم مواد مخدر در فارس

۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82206763
كشف 295 كیلو و 900 گرم مواد مخدر در فارس

شیراز - ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام كرد: 295 كیلو و 900 گرم مواد مخدر در چهارعملیات جداگانه در این استان كشف شد.

مطلب ارسالی یكشنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس به ایرنا از قول سرهنگ محمد جعفر تولایی حاكی است: ماموران انتظامی شهرستان فسا در قالب مبارزه با قاچاق موادمخدر، اقدام به كنترل خودروهای عبوری كردند كه در این زمینه به یك دستگاه پژو 405 با دو نفر سرنشین شك كردند و زمانی كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند راننده از ایستادن خودداری كرد.
وی ادامه داد: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند كه راننده و دو سرنشین خودرو با تنگ دیدن عرصه برخود، با رها كردن خودرو متواری شدند و در بازرسی از آن خودرو 134كیلوگرم حشیش كشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: این ماموران در اقدام دیگری یك خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی كردند و پس از متوقف كردن آن در بازرسی از خودرو پنج كیلو و 900 گرم تریاك كشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر كردند.
محل این كشفیات، ذكر نشده است.
تولایی بیان كرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات نیز ضمن كنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یك دستگاه كامیون كشنده بدگمان شدند كه در بازرسی از آن 59 كیلوگرم تریاك كه در خودرو جاسازی شده بود كشف و راننده را دستگیر كردند.
وی اظهار كرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نیز پس از اطلاع از فعالیت اعضای یك باند تهیه و توزیع موادمخدر،‌ متوجه شدند آنها قصد دارند یك محموله موادمخدر را از مسیر جهرم وارد شهرستان شیراز كنند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران با استقرار در مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف و ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از آن 97 كیلوگرم تریاك كشف كردند.
1876
۰ نفر