۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲
کد خبر: 82210387
T T
۰ نفر
راستگو: قوه قضائيه اموال اعضاي شوراي شهر تهران را بررسي كند

تهران- ايرنا- رئيس كميته مشاركتهاي مردمي شوراي اسلامي شهر تهران از قوه قضائيه خواست تا رسيدگي به اموال 31 عضو شوراي شهر تهران، قبل و بعد از عضويت در شورا را در دستور كار قرار دهد.

به گزارش ايرنا الهه راستگو روز سه شنبه در جلسه علني شوراي شهر با اشاره به انتشار اخبار و اعلام اسامي پنج عضو شورا مبني بر، دريافت خانه هاي اعياني، اين اخبار را حاشيه اي و كذب عنوان كرد.
وي افزود: انتشار اين.مطالب را بازي كردن با احساسات مردم با ارائه اطلاعات غلط دانست و گفت: اين اخبار با تمسك به استفاده ناموزون، غير اخلاقي، سياسي كاري و عوام فريبانه از فضاي مجازي توسط چند فرد فريب خورده و نادان انجام شد.
وي گفت: مي توان ادعا كرد يك عده كاسبكار و مساله دار و مزدور اين شيوه را در پيش گرفته اند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه اين رفتارهاي غير اخلاقي و عوام فريبانه ناشي از بي تقوايي است گفت: تداوم اينگونه رفتارها در آستانه انتخابات هيات رييسه شوراي شهر، قطعا اثرات سويي در انتخابات رياست جمهوري سال آينده به دنبال خواهد داشت.
وي افزود: رسيدگي و اطلاع رساني قوه قضائيه از اموال اعضاي شورا به مردم نشان مي دهد كه چه كساني غارتگر اموال بيت المال بوده و به دنبال چه منافعي هستند.
وي ابراز اميدواري كرد كه در يك سال باقي مانده از شوراي شهر تهران همكاري، هم افزايي و هماهنگي براي رفع مشكلات مردم مهمترين موضوع اعضا باشد.
تهران/7244/1109//1348
۰ نفر