۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۱۱
کد خبر: 82215844
T T
۰ نفر

حمله انتحاری در صلاح الدین عراق،‌ جان 6 تن را گرفت

۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۱۱
کد خبر: 82215844
حمله انتحاری در صلاح الدین عراق،‌ جان 6 تن را گرفت

تهران-ایرنا- منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز (شنبه) اعلام كردند كه در پی حمله انتحاری در منطقه طوزخورماتو در شرق این استان،‌ 6 تن كشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری المسله عراق،‌ عبد الرحمن الشمری پلیس استان صلاح الدین واقع در شمال عراق به رسانه های محلی گفت: یك عامل انتحاری در حالی كه سوار بر یك دستگاه خودروی بمب گذاری شده بود، به سمت محل تجمع تركمن های شیعه شهرك «شاه سیان» در منطقه طوزخورماتو واقع در شرق استان حركت و خودروی خود را نزدیك آنها منفجر كرد.
الشمری افزود: در پی انفجار این خودرو دست كم 6 غیر نظامی كشته و 6 تن دیگر زخمی شدند و خسارت های فراوانی به بار آمد.
این در حالی است كه نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی عشایر استان صلاح الدین روز گذشته حملات بزرگ تروریست های داعش از چند جبهه به منطقه مطیبیجه در جنوب صلاح الدین را دفع كردند.
به گزارش ایرنا،‌ نیروهای امنیتی با حمایت الحشد الشعبی موفق شدند چهارشنبه 10 اگوست (شهریور) منطقه مطیبیجه واقع در میان استان های دیاله و صلاح الدین را به طور كامل از كنترل تروریست ها خارج كنند.
گروهك تروریستی داعش كه در ماه های گذشته متحمل شكست های سختی از نیروهای عراقی شده، اكنون دست به حمله های انتحاری و انفجار بمب در برخی از مناطق آزاد شده از جمله از استان صلاح الدین عراق و بغداد زده است.
خاورم**9329**1144
۰ نفر