۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82218476
T T
۰ نفر
والیبال باشگاه های زنان آسیا/ تیم ایران بازی را به حریف تایلندی واگذار كرد

كوالالامپور – ایرنا – تیم ملی والیبال بانوان ایران كه در قالب بانك سرمایه در مسابقات والیبال جام باشگاه هاي زنان آسیا شركت كرده است روز دوشنبه و در دومین دیدار خود مقابل تیم 'بانكوك گلس' تایلند تن به شكست داد.

به گزارش ایرنا، تیم بانك سرمایه روز شنبه در نخستین دیدار هفدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی زنان باشگاه های آسیا در رویارویی با تیم 25 آوریل كره شمالی سه بر یك به پیروزی رسیده بود.
شاگردان 'مایدا چیچیچ' عصر دوشنبه به وقت محلی در فیلیپین و در دومین بازی خود در این گروه به مصاف تیم 'بانكوك گلس' تایلند رفتند و سه بر صفر بازی را به حریف خود كه از بازیكن خارجی بهره می برد، واگذار كردند.
تیم ایران در ست نخست این مسابقه 25 بر 17 مغلوب حریف خود شد، در ست های دوم و سوم نیز بازی را با نتایج 25 بر 12 و 25 بر 15 به این حریف جنوب شرق آسیا واگذار كرد.
مسئولان سفارت ایران در فیلیپین روز دوشنبه برای تماشای دیدار تیم دختران ایران مقابل نماینده تایلند در سالن 'آلونته آرنا' شهر مانیل حضور یافته بودند.
تیم والیبال بانك سرمایه پیش از این صعودش از گروه دوم به جمع 8 تیم را قطعی كرده است و با پذیرش این شكست به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌ ها شد.
تیم كشورمان در مرحله بعد باید به مصاف تیم‌های چین و چین تایپه برود.
در این رقابت ها تیم هایی از فیلیپین (میزبان)، تایلند، ویتنام، هنگ كنگ، كره شمالی، ایران ، چین، چین تایپه، قزاقستان، اندونزی ، مالزی و ژاپن شركت دارند.
تیم ملی ایران در مرحله گروهی با تیم های تایلند و كره شمالی هم گروه بود.
هفدهمین دوره رقابت هاي والیبال قهرماني باشگاه هاي زنان آسیا از 13 شهریور ماه به میزباني فیلیپین آغاز شد و تا 21 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
آساق**1611