پيروزي هيجان انگيز ايران مقابل پاراگوئه/روسيه حريف ايران در نيمه نهايي شد

تهران- ايرنا- تيم ملي فوتسال ايران با شكست پاراگوئه به نيمه نهايي جام جهاني 2016 كلمبيا صعود كرد و در اين مرحله حريف روسيه شد.

به گزارش ايرنا از فيفا، تيم فوتسال ايران در مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني 2016 به ميزباني كلمبيا با نتيجه 4 بر 3 در وقت اضافه برابر پاراگوئه به برتري رسيد و به مرحله نيمه نهايي صعود كرد. گل هاي تيم ايران را احمد اسماعيل پور و مهدي جاويد به ثمر رساندند.
ايران با گل احمد اسماعيل پور در وقت اضافه ، براي اولين بار از سال 1992 تاكنون به نيمه نهايي جام جهاني فوتسال صعود كرد.
تارنماي فيفا در گزارشي از اين مسابقه با اشاره به پيروزي هيجان انگيز ايران نوشت ايران با گلزني در لحظات پاياني بازي به برتري رسيد.
تيم‌ ‌ملي فوتسال ايران در مرحله يك هشتم نهايي نيز با حذف تيم ملي فوتسال برزيل شگفتي ساز شد. حالا بهترين تيم آسيا بايد در مرحله نيمه نهايي جام جهاني فوتسال برابر تيم‌ ‌ملي روسيه قرار گيرد.
در ديگر ديدار مرحله يك چهارم نهايي، تيم فوتسال روسيه با نتيجه 6 بر 2 برابر اسپانيا به پيروزي رسيد و به مرحله بعد راه يافت و حريف ايران شد.
روسيه در صورت پيروزي مقابل ايران براي اولين بار به فينال اين رقابت ها راه مي يابد.
تيم ملي فوتسال ايران در جام جهاني 2016 كلمبيا در گروه ششم با تيم هاي اسپانيا، مراكش و جمهوري آذربايجان هم گروه بود و به عنوان تيم سوم از گروه خود صعود كرد. فوتساليست هاي ايران موفق شدند در ديدار مرحله يك هشتم با ارائه يك بازي تماشايي و محكم تيم ملي برزيل قهرمان 5 دوره جام جهاني را بعد از تساوي در وقت هاي قانوني، در ضربات پنالتي شكست دهند و حريف پاراگوئه در ديدار يك چهارم نهايي شوند.
تيم فوتسال ايران ساعت 3 و 30 دقيقه بامداد چهارشنبه در مرحله نيمه نهايي به مصاف روسيه مي رود.
بامداد دوشنبه نيز دو ديدار از مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني فوتسال كلمبيا برگزار مي شود.
برنامه اين ديدارها به شرح زير است:
آرژانتين - مصر
آذربايجان- پرتغال
ورزشي**1210 **1584*خبرنگار- زهرا كورهلي*انتشاردهنده-مريم مولوي