۷ مهر ۱۳۹۵، ۵:۳۱
کد خبر: 82246765
T T
۰ نفر
فوتسال ایران از حضور در فینال جام جهانی باز ماند

تهران- ایرنا- تیم فوتسال ایران با شكست در برابر روسیه از حضور در فینال جام جهانی باز ماند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتسال ایران و روسیه در نیمه نهایی رقابت های جام جهانی كلمبیا در سالن ایوان شهر مدلین برابر هم قرار گرفتند كه این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود روسیه به پایان رسید.
در نیمه نخست این بازی ابتدا روسیه با لیزكوف با ضربه ای محكم و پرقدرت دروازه ایران را در دقیقه 14 باز كرد.
این گل دقایقی بعد از سوی احمد اسماعیل پور پاسخ داده شد و این بازیكن ضربه آزاد را با شوتی كات دار و محكم به گل تبدیل كرد.
در نیمه نخست این بازی كشاورز به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.
در نیمه دوم، این تیم روسیه بود كه به گل برتری رسید و بازیكن این تیم ضربه كرنر را به توپ دروازه ایران چسباند.
در دقیقه 30 این ایران بود كه با دریبل حسن زاده و قرار گرفتن در موقعیتی تك به تك به گل تساوی رسید اما این گل تنها یك دقیقه دوام داشت و روس ها در حركتی تركیبی گل برتری خود را به ثمر رساندند.
در دقایق پایانی بازی تیم ایران در حركتی ریسكی دروازه بان خود را از زمین بیرون كشید كه این مهم موجب دریافت گل چهارم در دقیقه پایانی بازی شد اما این پایان كار نبود و ایران تنها توانست یكی از دو گل را جبران كرده و در نهایت با پذیرش شكست 4 بر 3 از رسیدن به فینال جام جهانی باز بماند.
نورالدین بوكوئف(قزاقستان)، مارك بیركت(انگلستان)، كریستوفر سینكلر(مالزی) و كارلوس آلبرتو بارتز گونزالز(گواتمالا) داوران این بازی بودند.
بازیكنان ایران:
سپهر محمدی(دراوزه بان)، علیرضا صمیمی(دروازه بان)، احمد اسماعیل‌پور، محمد كشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین كاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی و مهدی جاوید.
بازیكنان روسیه
گئورگی زامتارادزه(دروازه بان)، سرگئی ویكولوف(دروازه بان)، ولادیسلاو نایلیویچ شایاخمتوف، دیمیتری لیسكوف، ایوان چیشكالا، ایوان میلووانوف، ادر لیما، سرگئی آبراموف، ادلسون رابسون داس‌سانتوس(روبینهو)، آرتم نیازووف، گوستاوو لوبو پاراددا(GK)، سرگئی آبراموویچ و دنیل داوویدوف.
شبك **1983*81917**خبرنگار: مرتضی رنجبران **انتشار دهنده : سید محمدباقر نوربخش