۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82262262
T T
۰ نفر

«یالثارات» و «صدا» مجرم شناخته شدند

۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82262262
«یالثارات» و «صدا» مجرم شناخته شدند

تهران- ایرنا- هیات منصفه مطبوعات با اكثریت آرا هفته نامه های 'یالثارات' و 'صدا' را به اتهام توهین به رییس جمهوری مجرم شناخت.

علی اكبر كساییان سخنگوی هیات منصفه مطبوعات روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا با اعلام این خبر افزود: دادگاه مطبوعات امروز یكشنبه در شعبه 9 دادگاه یك كیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی كشكولی برگزار و در این دادگاه به پرونده دو هفته نامه 'صدا' و 'یالثارات' رسیدگی شد.
كساییان با بیان اینكه پرونده یالثارات با چهار عنوان اتهامی تشكیل شده است، اظهار داشت: این هفته نامه با اتهام توهین به رییس جمهوری با اكثریت آرا مجرم شناخته شد.
وی اتهام دوم و سوم این هفته نامه را توهین به اشخاص و دولت وتوهین به معاون رییس جمهور در امور زنان برشمرد و ادامه داد: یالثارات در این دو عنوان اتهامی به اتفاق آرا مجرم تشخیص داده نشد.
به گفته وی، یالثارات همچنین با اتهام نشر مطالب خلاف واقع و پخش شایعات به اتفاق آرا مجرم دانسته نشد. ضمن اینكه اعضای هیات منصفه مطبوعات تهران با اكثریت آرا یالثارات را مستحق تخفیف دانست.

** هفته نامه صدا مجرم شناخته و مستحق تخفیف ندانسته شد
كساییان همچنین درباره رسیدگی به پرونده هفته نامه صدا، اظهار داشت: این هفته نامه به اتهام توهین به رییس جمهوری به اتفاق آرا مجرم شناخته شد.
وی افزود: اتهام دیگر هفته نامه صدا، نشر اكاذیب به منظور تشویش اذهان عمومی بود كه اعضای هیات منصفه مطبوعات با اكثریت آرا مدیر مسئول این هفته نامه را مجرم تشخیص داد.
سخنگوی هیات منصفه مطیوعات خاطرنشان كرد: ضمنا اعضای هیات منصفه با اكثریت آرا هفته نامه صدا را مستحق تخفیف ندانست.
اجتمام** 7329** 1418
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد / انتشار: مریم برزآبادی
۰ نفر